ضرورت ارتقای کمی و کیفی خدمات به گروه‌های تحت پوشش بهزیستی کردستان
کد خبر: 4143270
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

ضرورت ارتقای کمی و کیفی خدمات به گروه‌های تحت پوشش بهزیستی کردستان

استاندار کردستان بر ارتقای کمی و کیفی خدمات به گروه‌های تحت پوشش بهزیستی و رفع مشکلات جامعه هدف تأکید کرد و گفت: باید از منابع داخلی سازمان به ویژه املاک مازاد در جهت انتفاع مددجویان بهزیستی به صورت بهینه بهره‌گیری شود.

دیدار استاندار کردستان با معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، سوم خردادماه در دیدار با علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور بر ارتقای کمی و کیفی خدمات به گروه‌های تحت پوشش بهزیستی و رفع مشکلات جامعه هدف تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به نقش مهم و تأثیرگذار اورژانس اجتماعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، باید تقویت آگاه‌سازی عمومی این حوزه در اولویت قرار گیرد.

استاندار کردستان با تأکید بر اینکه باید به مراکز غیردولتی به ویژه مراکز شبانه‌روزی نگهداری از توانخواهان در کردستان توجه ویژه شود، بیان کرد: برای رفع مشکلات درمانی و معیشتی جامعه هدف بهزیستی نیازمند حمایت و تخصیص بودجه‌های ویژه  از سوی سازمان بهزیستی هستیم.

وی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در حمایت از مددجوایان بهزیستی افزود: از ظرفیت شرکای اجتماعی و خیرین برای خدمات‌رسانی بهتر و نیز تأمین مسکن جامعه هدف بهزیستی استفاده شود.

زارعی‌کوشا در پایان یادآور شد: باید از منابع داخلی سازمان به ویژه املاک مازاد در جهت انتفاع مددجویان بهزیستی به صورت بهینه بهره‌گیری شود.

انتهای پیام
captcha