اعلام نتایج مرحله استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس «درس تفکر و سبک زندگی» در کردستان
کد خبر: 4144572
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

اعلام نتایج مرحله استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس «درس تفکر و سبک زندگی» در کردستان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کردستان از اعلام نتایج استانی نهمین جشنواره‌ الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد و گفت: این جشنواره زمینه‌ساز آشنایی مربیان، مشاوران و دبیران این درس با شیوه‌های موفق و فعال تدریس شده است.

عزت‌الله طیبی‌راد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: نهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در پایه‌های هفتم و هشتم متوسطه اول در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ برگزار شد‌.

وی افزود: همه دبیران درس تفکر و سبک زندگی، مربیان امور تربیتی، معاونان پرورشی، مشاوران و سایر دبیران با ارائه طرح درس و فیلم تدریس از موضوعات و دروس اعلام شده در جشنواره مذکور شرکت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان بیان کرد: سبک زندگی اسلامی ایرانی باید بر مبنای تفکر در الگوهای صحیح دینی و تعمیق باورها و ارزش‌های اسلامی، هویت ملی و تاریخی ما باشد و این بستر مناسبی برای دستیابی و تحقق حیات طیبه است.

وی ادامه داد: جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با هدف نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و تقویت قدرت تفکر بین دانش‌آموزان نوجوان(پایه هفتم و هشتم) در کل کشور برگزار می‌شود.

طیبی‌راد این جشنواره را فرصت مناسبی برای مربیان، مشاوران و دبیران این درس دانست و گفت: این جشنواره زمینه‌ساز آشنایی  مربیان، مشاوران و دبیران این درس با شیوه‌های موفق و فعال تدریس شده است.

وی با اعلام اینکه این جشنواره به منظور ارتقای کمی و کیفی دانش، نگرش و مهارت‌های مربیان و دبیران برگزار می‌شود، افزود: دبیران درس تفکر و سبک زندگی تمامی نواحی، شهرستان‌ها و مناطق استان در جشنواره شرکت کردند که پس از داوری در مرحله شهرستان و استان، نفرات برتر مطابق سهمیه استانی، انتخاب و به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.

یادآور می‌شود؛ سعید مرادی از شهرستان قروه، مهاباد محمودی از بانه، مریم عباس نژاد از بیجار، سحر دولتیاری از ناحیه دو سنندج، خدیجه پرکار از سقز، مریم رحیمی از دهگلان و حدیث بشتام و بهاره محمدی از ناحیه یک سنندج منتخبان استانی نهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی هستند.

انتهای پیام
captcha