اساتید معارف در خط مقدم دین‌مداری در دانشگاه‌ها هستند
کد خبر: 4144585
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
حجت‌الاسلام حرزاده:

اساتید معارف در خط مقدم دین‌مداری در دانشگاه‌ها هستند

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه افزایش آگاهی‌ دینی دانشجویان از اساس و اهداف دروس معارف است، گفت: اساتید گروه معارف در خط مقدم خداپرستی و دین‌مداری و انسانیت در دانشگاه‌ها قرار دارند.

محمدمهدی، معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمدمهدی حرزاده، معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در اولین همایش اساتید گروه معارف دانشگاه‌های استان که شامگاه گذشته، هشتم خرداد در تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: اساتید گروه معارف در خط مقدم خداپرستی و دین‌مداری و انسانیت در دانشگاه‌ها قرار دارند.

وی مسائل صنفی اساتید گروه معارف را از دغدغه‌های اصلی این گروه دانست، افزود: متأسفانه در دانشگاه‌ها برای دروس گروه معارف که ۱۰ درصد دروس مقطع کارشناسی را تشکیل می‌دهد، هیئت علمی وجود ندارد.

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اهمیت و نقش گروه معارف در دانشگاه‌ها بیان کرد: جذب اساتید گروه معارف و جذب هیئت علمی گروه معارف مستلزم اخذ مجوز است.

وی با اشاره به اینکه افزایش آگاهی‌های دینی دانشجویان از اساس و اهداف دروس معارف است، ادامه داد: لازمه دفاع از اسلام و توحید دفاع از نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

حرزاده با اشاره به فایده محوری مسائل مطرح شده توسط اساتید در دانشگاه‌ها یادآور شد: نقش آموزشی اساتید گروه معارف مقدمه‌ای برای تربیت دانشجو به عنوان هدف است.

انتهای پیام
captcha