رویداد توانمندسازی «همنا» ویژه جوانان استان کردستان برگزار شد
کد خبر: 4144810
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

رویداد توانمندسازی «همنا» ویژه جوانان استان کردستان برگزار شد

رویداد توانمندسازی «همنا» ویژه تشکل‌ها و سمن‌های جوانان استان کردستان که با حضور مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز، 9 خرداد در اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

حامد جولایی،  مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حامد جولایی،  مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان امروز، 9 خرداد در رویداد توانمندسازی «همنا» ویژه تشکل‌ها و سمن‌های جوانان استان کردستان که با حضور مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: سمن‌ها باتوجه به توانایی که دارند همیشه با کمترین هزینه بیشترین و تأثیرگذارترین راندمان را داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه جوانان استان کردستان نخبه و با استعداد هستند و می‌توانند در توسعه استان نقش بسزایی داشته باشند، افزود: جوانان استان کردستان همیشه در سطح کشور مقام‌آور و حائز رتبه بوده است که این مهم نشان از توانمندی جوانان استان کردستان را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با تأکید بر این مهم که سمن‌های استان کردستان دارای توان بالایی هستند، بیان کرد: حاشیه‌های شهر یکی از مسائل مهم استان است که خوشبختانه سازمان های مردم نهاد  استان کردستان تا کنون در این موضوع  خوب عمل کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه هیچ ارگانی جوانان را حمایت نمی‌کند، یادآور شد: حوزه جوانان تنها مختص به جوانان نیست بلکه باید همه برای پیشبرد اهداف این حوزه تلاش کنند.

مجید آوج سرپرست جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت: رویداد همنا با هدف هم‌افزایی و توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در کل کشور آغاز بکار کرده است.

وی با بیان اینکه کردستان چهاردهمین استان است که این رویداد را برگزار می‌کند، افزود: این رویداد با برگزاری برنامه‌های مختلف و کارگاه‌های آموزشی در خدمت سمن‌های استان کردستان است.

آوج گفت: سمن‌های استان کردستان در حوزه‌های مختلف گردشگری، ورزشی، محیط زیست، کارآفرینی و اشتغال مشغول به فعالیت هستند و جامعه  هدف از توانمندی‌های این سمن‌ها استفاده می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: امروزه بستر برای حضور جوانان در برنامه‌های مختلف ایجاد شده است و هر علاقمندی که می‌خواهد در قالب سازمان‌های مردم نهاد فعالیت کند، می‌تواند با مراجعه به ادارت ورزش و جوانان در شهرستان‌ها اقدام به ثبت‌نام کند.

انتهای پیام
captcha