برنامه‌ریزی‌های حوزه هنری متناسب با سند زیست‌بوم استانی باشد
کد خبر: 4144929
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

برنامه‌ریزی‌های حوزه هنری متناسب با سند زیست‌بوم استانی باشد

سرپرست حوزه هنری بیجار گفت: تمامی برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری در شهرستان بیجار باید متناسب با سند تصویب شده زیست بوم این شهرستان باشد.

افشین آزادی، سرپرست حوزه هنری استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، افشین آزادی، سرپرست حوزه هنری استان کردستان امروز، 10 خرداد در  بازدید از دفتر حوزه هنری بیجار با تأکید بر اهمیت این دفتر شهرستانی گفت: هیچ محدودیتی در حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان بیجار وجود ندارد.

وی با توجه به پتانسیل و غنای فرهنگی و هنری شهرستان بیجار افزود: تمامی برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری در شهرستان بیجار باید متناسب با سند تصویب شده زیست‌بوم شهرستان بیجار باشد و بر همین مبنا حوزه هنری بیجار باید پرچمداری هنر انقلاب در این شهرستان را برعهده بگیرد.

سرپرست حوزه هنری کردستان بیان کرد: در این راستا به صورت ماهیانه برنامه‌های حوزه هنری بیجار مورد ارزیابی قرار گرفته و انتظار می‌رود همکاران این دفتر تمامی تلاش خود را در زمینه تحقق اهداف سند زیست بوم شهرستان بیجار به کارگیرند.

وی بیجار را نگین هنر و فرهنگ کردستان ذکر و تأکید کرد: امیدواریم با تداوم حمایت مسئولان استان و شهرستان بیجار و همراهی و همکاری هنرمندان توانمند این شهرستان شاهد خلق و تولید آثار ارزشمند هنری در زمینه‌های مختلف باشیم.

آزادی با حضور در پردیس سینمایی آزادی بیجار از امکانات این پردیس بازدید کرد و افزود: وجود سه سالن سینمایی با کاربری‌های مختلف در کنار یک گالری هنری از ظرفیت‌های بسیار خوبی است که در این شهرستان توسط حوزه هنری ایجاد شده است.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم این ظرفیت‌ها در جهت توسعه هنری و  فرهنگی شهرستان بیش از پیش به کارگرفته شود.

انتهای پیام
captcha