صدور دستورالعمل جدید برگزاری نمایشگاه مد و لباس
کد خبر: 4145170
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

صدور دستورالعمل جدید برگزاری نمایشگاه مد و لباس

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستورالعمل جدید صدور مجوز برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی را ابلاغ کرد.

ارسالی/ صدور دستورالعمل جدید برگزاری نمایشگاه مد و لباسبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستورالعمل جدید صدور مجوز برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی که به تصویب کارگروه ساماندهی مد و لباس رسیده است را جهت ابلاغ به تمامی نهادها و دستگاههای مربوط در 9 بند و 9 تبصره به امضا رساندند.

گفتنی است بر اساس این ابلاغیه همه لباس‌ها و سبک پوشش‌های به نمایش درآمده بایستی دارای شناسه شیما بوده و این شناسه به لباس الصاق شود. همچنین بایستی لباس‌های مردانه، زنانه یا بچه‌گانه و نوع کاربرد آن (اجتماع، ورزشی، مجلسی و...) به صورت تفکیک شده مشخص شود.

لازم به ذکر است این مجوز در هر سال حداکثر دوبار به واجدین شرایط اعطا می‌شود و فرایند صدور مجوز فقط از طریق ثبت درخواست الکترونیکی در سامانه پنجره واحد خدمات وفا به آدرس لینک شده امکان پذیر است و حداکثر زمان کل فرایند رسیدگی به درخواست‌های برگزاری نمایشگاه 50 روز است.

همچنین انتقال و واگذاری مجوز برگزاری جشنواره / نمایشگاه به هر نحو اعم از اعطای وکالت یا نمایندگی، اجاره، امانت و غیره، ممنوع و غیر قابل پذیرش است و برگزار کننده می‌تواند فقط یکبار و تا یک هفته قبل از تاریخ اعلامی برگزاری نمایشگاه تغییر مکان و زمان رویداد را با ارائه دلیل از مرجع صدور مجوز درخواست کند.  

انتهای پیام
captcha