برگزاری دوره آموزشی «تربیت معلم سبک زندگی اسلامی» در کردستان
کد خبر: 4147401
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

برگزاری دوره آموزشی «تربیت معلم سبک زندگی اسلامی» در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری دوره آموزشی «تربیت معلم سبک زندگی اسلامی» در سطح استان کردستان خبرداد.

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: دوره آموزشی تربیت معلم سبک زندگی اسلامی در راستای تربیت و ارتقای مربیان قرآنی در سطح استان کردستان اجرا شده است.

وی افزود: مرحله دوم دوره آموزشی تربیت معلم سبک زندگی اسلامی به مدت دو روز در روزهای 25 و 26 خردادماه برای مربیان قرآنی استان کردستان اجرا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در این دوره آموزشی 30 نفر از بهترین مربیان قرآن فارغ‌التحصیل رشته‌های مرتبط دینی و قرآنی در سطح استان کردستان حضور خواهند داشت.

مرادی با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در دو مرحله گفت: مرحله اول دوره آموزشی «تربیت معلم سبک زندگی اسلامی» در اردیبهشت‌ماه گذشته به مدت دو روز برگزار شد.

وی افزود: مدرس این دوره آموزشی استاد مهدی شکری، از اساتید قرآنی سازمان دارالقرآن کریم بوده است که در روز اول تدریس مباحث درسی را مطرح و در روز دوم شرکت‌کنندگان باید این مباحث را در قالب روش تدریس در کلاس ارائه دهند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: برای این دوره آموزشی 60 نفر از بهترین مربیان و اساتید قرآنی استان کردستان را به سازمان دارالقرآن کریم معرفی کردیم که بعد از انجام مصاحبه تلفنی فقط 30 نفر موفق به شرکت در دوره شدند.

وی از برگزاری آزمون پایان دوره آموزشی تربیت معلم سبک زندگی اسلامی خبر داد و یادآور شد: به کسانی که در آزمون کتبی و شفاهی پایان دوره بتوانند امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه تربیت معلم سبک زندگی اسلامی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha