توهین به مقدسات در تمام ادیان الهی غیرقابل تحمل است
کد خبر: 4151873
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

توهین به مقدسات در تمام ادیان الهی غیرقابل تحمل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اهانت به قرآن در سوئد را محکوم کرد و گفت: ارزش‌های دینی برخاسته از فطرت الهی و نجات‌بخش بشریت است و توهین به مقدسات دینی در هر ادیانی غیرقابل تحمل است.

اهانت به قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن محکوم کردن اهانت سوئد به قرآن کریم گفت: قرآن کریم تنها نسخه شفابخش بشریت است و توهین به کلام الهی توهین به مقدسات مسلمانان سراسر جهان است.

وی افزود: ارزش‌های دینی که برخاسته از فطرت الهی و نجات‌بخش بشریت است لذا همیشه باید مصون از تعرض، اهانت و دست‌اندازی باقی بماند و توهین به مقدسات دینی در هر ادیانی غیرقابل تحمل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: سکوت و رفتار منفعلانه دولت سوئد عاملی برای جسورتر شدن ناقضان یکی از اصول بنیادین و بدیهی حقوق بشر یعنی اصل احترام به ارزش‌های دینی و آسمانی است و نباید اجازه داد که اهانت به قرآن کریم بی‌پاسخ بماند.

وی در ادامه گفت: بی‌شک این اهانت خلاف عقلانیت وحقوق الهی انسان‌هاست که باعث جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات دینی صدها میلیون مسلمان در سرتاسر جهان شده است.

رازیانی یادآور شد: هتک حرمت قرآن کریم از سر ناتوانی و شکست‌های متعدد در مقابله با نورانیت و معنویت قرآن است که این کار پلید هم بی‌نتیجه خواهد ماند و معنویت و نورانیت قرآن کریم روز به روز در سرتاسر گیتی فراگیرتر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha