همایش بزرگ «پرچمداران بصیرت» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4155116
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

همایش بزرگ «پرچمداران بصیرت» در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری همایش بزرگ «پرچمداران بصیرت» به مناسبت نزدیک شدن به ماه محرم‌الحرام فردا، 25 تیرماه در سنندج خبر داد.

همایش پرچمداران بصیرت

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: در آستانه ماه محرم‌الحرام همایش بزرگ «پرچمداران بصیرت» با حضور مسئولان ارشد استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور طلاب و روحانیون اعزامی و بومی استان کردستان ۲۵ تیرماه ساعت ۱۰ صبح در حسینیه سنندج برگزار خواهد شد، افزود: همایش پرچمداران بصیرت هرساله با حضور پرشور علما و روحانیون برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه سخنرانان این مراسم را حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان هستند، بیان کرد: ذاکران و مداحان مراسم نیز میرزایی و کربلایی از مداحان برجسته استان هستند.

وی افزود: برای ارائه شیوه درست در برپایی عزاداری در تلاشیم سیره پیشوایان معصوم(ع) به‌ ویژه آموزه‌های عاشورایی امام رضا(ع) را مورد بررسی قرار دهیم تا آنچه مورد تأیید این خاندان است به دست آوریم.

حجت‌الاسلام رازیانی با تأکید بر حفظ حرمت ماه محرم بیان کرد: محبت به اهل بیت(ع) و حفظ حرمت شعائر و شئون این ماه از محورهای وحدت بوده است در این راستا هر ساله همایش پرچمداران بصیرت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای خدا، با تمام وجود و هستی به میدان آمد، یادآور شد: تبلیغات اسلامی برای اسلام و ترویج گفتمان ارزشمند انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام
captcha