همایش بزرگ «پرچمداران بصیرت» در سنندج برگزار شد
کد خبر: 4155485
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

همایش بزرگ «پرچمداران بصیرت» در سنندج برگزار شد

همایش بزرگ «پرچمداران بصیرت» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی با حضور مسئولان هیئات مذهبی استان کردستان امروز، 25 تیر در حسینیه سنندج برگزار شد.

برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در همایش  «پرچمداران بصیرت» که امروز، 25 تیر در حسینیه سنندج برگزار شد، گفت: باید شکرگزار باشیم که خادم اباعبدالله الحسین هستیم و می‌توانیم در این راه خدمتی به اهل بیت و امام حسین(ع) باشیم.

وی افزود: خیلی‌ها عمر خود را برای نوکری اهل بیت(ع) صرف کردند اما شأن و جایگاه ما در آستان اهل بیت(ع) شأن خادمی است و اگر این ویژگی یادمان بماند و بدانیم که پائین‌ترین جایگاه را در این دستگاه داریم خیلی از مباحث و مشکلات رفع می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه باید شان و جایگاه خود را در دستگاه اهل بیت(ع) به عنوان خدمتگزار تعریف کنیم و به تکلیف خود درست عمل کنیم، بیان کرد: هیئات مذهبی، پیرغلامان و خادمان دستگاه امام حسین(ع) باید مراقب باشند چراکه دشمن بدنبال ناامید کردن ما و نابودی امید بین مردم است.

وی خواستار توجه به محتواها و خط فکری هیئات مذهبی شد و بیان کرد: نباید ندانسته وارد پازل دشمن شویم، لذا باید با نشر خوبی‌ها در این دورانی که دشمن سعی در تاریک نشان دادن آن دارد در جامعه امید ایجاد کنیم و امید، ایستادن، ایثار و مقاومت را در دل مردم زنده نگه داریم.

حجت‌الاسلام رازیانی خطاب به مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) اظهار کرد: مداحان باید توجه کنند فقط صرفا برای گرم کردن جلسه مداحی نکنند بلکه باید شوری باشد که فهم و شعور ایجاد کند و یک دغدغه را به مخاطبان وعزاداران هیئات منتقل کند.

وی بیان کرد: امام حسین در برابر ظلم ایستاد و هیئات امام حسین باید نسبت به تمام ظلم‌هایی که به جامعه اسلامی می‌شود باید موضع داشته باشد و سکوت نکند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: تشکیلات امام حسین(ع) که برای امر به معروف قیام کرد باید در برابر منکر مطلب داشته باشد چراکه دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تنش است.

وی در پایان یادآور شد: امسال شعار ماه محرم با عنوان «در زیر خیمه‌ امام حسین(ع) همه یک خانواده‌ایم» مطرح شده است و یکی از  اهل این خانواده اگر خطایی هم داشته باشند اهالی سعی در دستگیری او دارند تا او را به ساحل امن و آرامش برسانند.

یادآور می‌شود؛ در ادامه همایش پرچمداران بصیرت با مداحی یکی از مداحان کردستانی اعضای هیئات مذهبی به سینه‌زنی و عزاداری پرداختند و چند هیئت مذهبی استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha