نهضت عاشورا جلوه بارز حریت است
کد خبر: 4157638
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
حجت‌الاسلام پورذهبی:

نهضت عاشورا جلوه بارز حریت است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نهضت عاشورا جلوه بارزی از حریت، آزادگی و آزادمنشی اهل بیت(ع)، امام حسین(ع) و یاران شهید او است.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز، دوم مرداد در مراسم عزاداری ماه محرم‌الحرام در یگان ویژه نیروی انتظامی استان کردستان گفت: قیام عاشورا یک نهضت حساب شده و با برنامه و اهداف خاصی بود.

وی نهضت عاشورا را جلوه بارزی از حریت، آزادگی و آزادمنشی اهل بیت(ع)، امام حسین(ع) و یاران شهید او دانست، افزود: انسان دیندار و آزادمنش به محترمات دیگران توهین و اهانت نمی‌کند بلکه به محترمات آنها نیز احترام می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه یکی از عوامل عاقبت بخیر بودن انسان این است که دیندار باشد و احکام دین را رعایت کند، بیان کرد: انسان که دین داشته و پایبند به دین باشد دست به اختلاس، فساد و غارت بیت‌المال نمی‌زند.

وی در پایان یادآور شد: یکی از عوامل نجات‌بخش انسان ترس از قیامت است، انسان‌های که دیندار نیستند و از دین بهره‌ای نبرده‌اند اما کسانی که خدا و قیامت را قبول دارند، آزادمرد هستند.

انتهای پیام
captcha