۲۳ کردستانی موفق به کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن شدند
کد خبر: 4158146
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

۲۳ کردستانی موفق به کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن شدند

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن توسط 23 نفر از حفاظ قرآنی استان خبر داد و گفت: سه نفر از حافظان کل نابینای کردستانی حائز شرایط شرکت در مرحله دکترا شدند.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: بخش شفاهی هجدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله کتبی با حضور 160 نفر از حفاظ قرآنی به صورت همزمان با سراسر کشور 15 اردیبهشت در سطح استان برگزار شد، افزود: 70 نفر از شرکت‌کنندگان این دوره از آزمون  حافظان کل قرآن بودند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: بخش شفاهی هجدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در دو حوزه امتحانی سنندج و بانه در روزهای 20، 21 و 28 تیر برگزار شد.

وی با اشاره به راه یابی 101 نفر از حفاظ کردستانی به مرحله شفاهی این دوره از آزمون  گفت:  23 نفر از شرکت‌کنندگان مرحله شفاهی امتیاز لازم را کسب کرده و موفق به کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن شدند.

مرادی یادآور شد: شش نفر از حافظان کل شرکت‌کننده در هجدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نابینا هستند که از این تعداد سه نفر با نام‌های رئوف باقی، نگین رستمی و حامد فتاحی حائز شرایط  شرکت در مرحله دکترا شدند.

انتهای پیام
captcha