اعلام فراخوان ارسال آثار به کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در کردستان
کد خبر: 4163406
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

اعلام فراخوان ارسال آثار به کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در کردستان

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از اعلام فراخوان مقاله به سی‌وهفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در کردستان خبر داد و گفت: اساتید، اندیشمندان و پژوهشگران کردستانی تا یکم مهر فرصت دارند آثار خود را دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

فراخوان سی‌هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

کمال گرامیاری، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: سی‌وهفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با موضوع «همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک» از 9 تا 11 مهرماه از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان سی‌وهفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در کردستان خبر داد و گفت: اساتید، اندیشمندان و پژوهشگران کردستانی تا یکم مهر فرصت دارند آثار خود را دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به محورهای مقالات کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی اشاره و بیان کرد: جنگ و صلح عادلانه، اخوت اسلامی و مبارزه با تروریسم، آزاداندیشی دینی، پذیرش اجتهاد مذهبی، مقابله با تکفیر و افراطی‌گری، همدلی و همدردی اسلامی، احترام متقابل بین مذاهب اسلامی، رعایت ادب اختلاف و پرهیز از مشاجره، حرمت‌شکنی و توهین  و تقبیح عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی از محورهای این دوره از کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک info.taqrib@gmail.com و یا نشانی پستی دبیرخانه قم بلوار ۱۵ خرداد، نبش کوچه ۴، پژوهشگاه مطالعات تقریبی ارسال کنند و یا با شماره‌های ۰۲۵۳۷۷۵۵۴۴۵ داخلی ۱۰۳-۱۱۴-۱۵۷ تماس حاصل کنند.

گرامیاری یادآور شد: براساس اعلام فراخوان مقالات ارسالی باید حداقل ۸ صفحه و حداکثر ۲۰ صفحه ۳۰۰ کلمه‌ای باشد و آثار ارسالی می‌توانند به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی باشد.

انتهای پیام
captcha