اطلاع‌رسانی صحیح به زائران اربعین حسینی ارائه شود
کد خبر: 4164340
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

اطلاع‌رسانی صحیح به زائران اربعین حسینی ارائه شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم اطلاع رسانی صحیح به زائران تأکید کرد و گفت: باید به زائران اطلاع‌رسانی شود که در صورت تکمیل نبودن خودروهای مستقر، در موکب سلیمانیه اسکان یابد.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز، 31 مرداد در جلسه ستاد اربعین استان کردستان در مریوان گفت: در حوزه فرهنگی و اطلاع‌رسانی اربعین ضعیف عمل کردیم و در فاصله مریوان تا مرز باشماق موکبی برای راهنمایی زائران وجود ندارد.

وی افزود: تاکنون هیچ زائری بروشور راهنمایی مسیر اربعین از مریوان تا باشماق را دریافت نکرده و اگر زائری در آن سوی مرز سرگردان شود، بخشی به خاطر عدم اطلاع‌رسانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم اطلاع‌رسانی صحیح به زائران تأکید و بیان کرد: باید به زائران اطلاع‌رسانی شود که در صورت تکمیل نبودن خودروهای مستقر، در موکب سلیمانیه اسکان یابد.

وی بر لزوم کمک رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی به زائران تأکید کرد و ادامه داد: تعداد بنرها نیز باید بیشتر شود، چرا که از چهارم و پنجم شهریور، تعداد زائران افزایش خواهد یافت.

رمضانی ضمن تقدیر از خدمات راهداری، خواستار روکش آسفالت تمام مسیر مریوان به باشماق برای تسهیل حرکت خودروها و زائران شد و گفت: طبق قرارداد انجام شده، هزینه حمل و نقل زائران از مبدا باشماق تا بغداد و کاظمین، ۲۷ هزار دینار عراقی معادل ۱۰ میلیون ریال است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تملک ۲۵ هکتار اراضی مرز باشماق را کاری ارزشمند دانست و بر لزوم تسریع در اجرای طرح توسعه این مرز تأکید کرد.

وی ضمن تقدیر از خدمات شیخ نهرو و تکیه کسنزانی در سلیمانیه به خاطر خدمات به زائران یادآور شد: حضور 10 برابری گردشگران در مریوان در سال جاری از آثار و برکات معنوی تردد زائران اربعین از باشماق است.

انتهای پیام
captcha