زیرساخت‌های مرز باشماق برای تردد زوار اربعین مناسب است
کد خبر: 4165256
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
ضرغامی:

زیرساخت‌های مرز باشماق برای تردد زوار اربعین مناسب است

وزیر میراث‌ فرهنگی با اعلام رضایت از زیرساخت‌های ایجاد شده و نحوه خدمات‌دهی به زوار اربعین در مریوان گفت: امید است با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای جلب رضایت زائران بیش از پیش اقدام شود.

وزیر میراث فرهنگی در مرز باشماق

به ‌گزارش ایکنا از کردستان، سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دیروز، چهارم شهریور در سفر یک‌روزه به استان کردستان با حضور در مرز باشماق مریوان گفت: استان کردستان به‌ دلیل داشتن طبیعت بکر و بسیار زیبا با مردمانی مهمان‌نواز و مهربان همواره مقصد مسافران و گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مریوان با جاذبه‌های بالقوه از جمله دریاچه زریوار و جنگل‌های سرسبز اطراف آن باید در سطح ملی معرفی شود، افزود: مجموعه زیبایی‌های طبیعی و ظرفیت‌های خدادادی منطقه کردستان، به ویژه مریوان از لحاظ آب و هوا فرصتی است برای زائران که باید غنیمت بشماریم.

وزیر میراث‌ فرهنگی با اعلام رضایت از زیرساخت‌های ایجاد شده و نحوه خدمات‌دهی به زوار اربعین حسینی در مریوان گفت: امید است با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای خدمات‌دهی و جلب رضایت مسافران و زائران اربعین حسینی بیش از پیش اقدام شود.

وی در پایان یادآور شد: تمام تلاش خود را به می‌گیریم تا با کمک تمام دستگاه‌های ذی‌ربط موقعیت سرمایه‌گذاری را برای بخش خصوصی در استان فراهم کنیم و به یاری خداوند در آینده نه چندان دور وضعیت گردشگری مریوان بسیار بهتر از حال حاضر می‌شود.

یادآور می‌شود؛ مرز بین‌المللی باشماق مریوان یکی از مرزهای شش‌گانه در نظرگرفته‌شده برای تردد و میزبانی زوار اربعین حسینی است که امسال برای دومین سال پیاپی افتخار میزبانی از عاشقان کربلای معلی را دارد.

انتهای پیام
captcha