توزیع ۱۰۰ هزار بطری آب میان زائران اربعین در مریوان
کد خبر: 4166370
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

توزیع ۱۰۰ هزار بطری آب میان زائران اربعین در مریوان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: با هدف تأمین آب شرب بهداشتی زائران اربعین حسینی ۱۰۰ هزار بطری آب در مرز باشماق مریوان و بین مواکب توزیع شده است.

توزیع بطری آب بین زائران اربعین

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان، محمد فرهاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: اقدامات ما برای ارائه خدمات آب و فاضلاب در این زمینه در سه حوزه شهر مریوان، مرز باشماق و موکب‌ها شامل ۱۷ موکب در سطح استان و ۳ موکب در سلیمانیه و کربلای عراق انجام می‌شود.

وی با اشاره به وجود پنج فقره انشعاب ثابت افزود: اجرای دو کیلومتر شبکه آب و ۱.۵ کیلومتر شبکه فاضلاب، تجهیز ۵۵ چشمه سرویس بهداشتی و پنج چشمه حمام از دیگر اقدامات شرکت آبفا در این راستا بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به وجود سه تانکر آبرسان سیار در مرز باشماق و هفت تانکر در سطح استان گفت: هشت تانکر ثابت با ظرفیت دو هزار لیتر نیز برای این منظور لحاظ شده است.

وی با اشاره به تهیه تجهیزات تأمین برق اضطراری برای مواکب افزود: در شهر مریوان پنج حلقه چاه حفاری و تجهیز شده و یک باب مخزن دو هزار مترمکعبی آب در حال آماده شدن است.

فرهاد از اتخاذ دو برنامه کوتاه و بلندمدت در مرز باشماق خبر داد و گفت: در بخش کوتاه مدت، تجهیز سه حلقه چاه، شستشوی مخازن و شبکه، تجهیز ۵۸ چشمه سرویس بهداشتی و هشت چشمه حمام و اجرای شبکه فاضلاب انجام شده و در بخش بلندمدت، حفر و تجهیز دو حلقه چاه، اجرای هشت کیلومتر خط انتقال آب و احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی آب در نظر گرفته شده که اقدامات بلند مدت تا سال آینده وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha