اولویت فراجا تکریم و حفظ امنیت زائران است
کد خبر: 4167021
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۲

اولویت فراجا تکریم و حفظ امنیت زائران است

نماینده بازرسی کل فراجا در مرز باشماق مریوان با بیان اینکه اولویت پلیس، تکریم و حفظ امنیت زائران است، گفت: تسریع و تسهیل در تردد زائران همراه با نظم، امنیت و تکریم ازجمله اقدامات پلیس برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

حضور نماینده بازرسی کل فراجا در مرز باشماق

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ کامران مقصودی، نماینده  بازرسی کل فراجا شامگاه گذشته، 13 شهریور با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان ضمن تشکر از کارکنان انتظامی استان، در جریان اقدامات و فعالیت‌های انتظامی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین از افتخارات پلیس ولایتمدار و انقلابی است، افزود: پلیس در تمام مأموریت‌ها در کنار مردم است و در این مأموریت بزرگ اربعین از نزدیک شاهد زحمات همکاران در خدمت به زائران اربعین حسینی بودیم.

نماینده بازرسی کل فراجا بیان کرد: تسریع و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی همراه با نظم، امنیت و تکریم از جمله اقدامات پلیس برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی هدف از سفر به این پایانه مرزی را سلام و خدا قوت به همکاران انتظامی و مرزبانی دانست و گفت: در این بازدید از نزدیک در جریان خدمات انتظامی به زائران اباعبدالله حسین(ع) قرار گرفتیم.

مقصودی با بیان اینکه اولویت انتظامی، تکریم و حفظ امنیت زائران است، گفت: نظارت مؤثر، پیشران انتظام‌بخشی مطلوب در مأموریت اربعین حسینی، اهتمام حداکثری به سرعت بخشیدن در امنیت‌آفرینی و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی حاشیه بازدید از تیم‌های مستقر در محورهای مواصلاتی شهرستان مریوان افزود: از نزدیک شاهد حضور مأموران پلیس راه کردستان در محورهای استان بودیم که این حضور در جاده‌ها یک امنیت خاطر برای زائران و شهروندان ایجاد می‌کند که قابل تقدیر است.

سرهنگ مقصودی با بیان اینکه خدمت به زائران حسینی، برکت دنیا و توشه آخرت است، گفت: هر اندازه از بهره خدمت به زائران کربلای معلی بهره ببریم برکت دنیا و توشه آخرت است و نیت عمل در این راه از اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس مجاهدانه در خدمت زائران اربعین حسینی است، یادآور شد: پلیس در راستای ایجاد امنیت و خدمت با روحیه جهادی در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام
captcha