خدمت‌رسانی دستگاه‌ها به ویژه پلیس در مرز باشماق بسیار مطلوب است
کد خبر: 4167338
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

خدمت‌رسانی دستگاه‌ها به ویژه پلیس در مرز باشماق بسیار مطلوب است

رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر کشور گفت: خدمات دستگاه‌ها به ویژه پلیس به زائران اربعین در مرز باشماق بسیار مطلوب و قابل تقدیر است.

بازدید رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر کشور از مرز باشماق

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر کردستان، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر کشور امروز، 15 شهریور در بازدید از مرز باشماق مریوان با بیان اینکه شاهد ایثار و از خودگذشتگی کارکنان انتظامی هستیم، گفت: پلیس خالصانه در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است که این خود جای شکرگزاری دارد.

وی افزود: این مأموریت بزرگ اربعین با نظم خاصی در حال انجام است که این حاصل مجاهدت و ازخودگذشتگی مجموعه انتظامی است و مدیون زحمات آنان هستیم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به اینکه تردد جاده ای در این ایام نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: در سایه تلاش مجموعه‌های انتظامی نظم و انضباط خاصی در جاده‌ها برقرار و حوادث جاده‌ای نیز کاهش داشته است.

محمودی در ادامه به اطلاع رسانی های پلیس در خصوص توصیه به زائران اربعین پرداخت و افزود: این اطلاعیه‌ها نیز به خوبی به زائران داده شد که نشان از اراده و همت پلیس در خدمت رسانی است.

وی بر لزوم ادامه خدمات رسانی دستگاه‌ها به ویژه هلال احمر برای ارائه خدمات مطلوب به زائران تا بازگشت کامل زائران تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha