اربعین حسینی؛ خاستگاه اقتدار آفرین و عامل وحدت و تجلی روح جمعی
کد خبر: 4167480
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

اربعین حسینی؛ خاستگاه اقتدار آفرین و عامل وحدت و تجلی روح جمعی

استاندار کردستان میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) را افتخاری برای کردستان و فرصت مغتنمی برای تحکیم برادری و تجلی وحدت بیان کرد و گفت: اربعین حسینی خاستگاه اقتدارآفرین و عامل وحدت و تجلی روح جمعی است.

بازدید از مواکب اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان دیروز، ۱۵ شهریور در بازدید از مواکب اربعین در سنندج گفت: در ایام منتهی به اربعین حسینی(ع) در کردستان مردم عزیز و محبان اهل بیت پیامبر اعظم(ص) مواکب متعددی را در شهرها، مسیرها و محورهای مختلف استان برپا نموده‌اند و میزبانی استان در مرز باشماق این شور و اشتیاق برای خدمت به زوار را بیشتر و این شکوه همدلی را به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به حضور پرافتخار در کنار خادم زائران در مواکب سنندج گفت: در هفت نقطه این شهر، ۱۳ موکب برپا شده است و خدمات خوبی در حوزه اسکان و پذیرایی در وعده‌های مختلف به زوار ارائه می‌شود.

زارعی کوشا در ادامه، میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) را افتخاری برای کردستان و  فرصت مغتنمی برای تحکیم برادری و تقویت وحدت بیان کرد و گفت: این مراسم بهترین موقعیت و فرصت مناسبی برای تقویت وحدت مسلمانان است.

وی به کارکردها و برکات معنوی اربعین حسینی گریزی زد و افزود: با افتخار میزبانی زوار  عزیز  بیشترین موهبت‌ها و  بهره‌های معنوی شامل استان شده و امیداست این توفیق در سالیان آتی پایدار باشد.

استاندار کردستان از همه خادمین درمواکب که افتخار خدمت به زوار امام حسین(ع) را داشته اند در همه جای استان تقدیر کرد و از موکب قرارگاه جهادی نجاح استان، موکب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها و ارتش جمهوری اسلامی در گردنه صلوات آباد سنندج، موکب پیامبر اعظم(ص) سپاه بیت المقدس کردستان و موکب الحسین(ع)شهدای انتظامی بازدید کردند.

انتهای پیام
captcha