راه‌یابی ۶۳ کردستانی به مرحله کشوری جشنواره «مدهامتان»
کد خبر: 4167966
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

راه‌یابی ۶۳ کردستانی به مرحله کشوری جشنواره «مدهامتان»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از راه‌یابی ۶۳ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان به شانزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» خبر داد.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان امروز، 19 شهریور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: 731 نفر از اعضای کانون های مساجد استان در شانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» شرکت کردند.

وی با اشاره به راه‌یابی یک هزار و ۱۷۷ نفر از اعضای کانون‌های مساجد سراسر کشور به مرحله پایانی این مسابقات افزود: از این تعداد ۶۳ نفر از بچه‌های مسجدی کانون‌های مساجد کردستان نیز در رشته‌های حفظ جزء سی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، قرائت نماز و حفظ کل قرآن کریم برای رقابت در مرحله کشوری معرفی شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان بیان کرد: در مجموع چهار نفر در رشته اذان، ۴۴ نفر در رشته حفظ جزء سی، یک نفر در رشته حفظ کل، پنج نفر در رشته قرائت ترتیل، یک نفر در رشته قرائت تقلیدی، ۶ نفر قرائت نماز و ۲ نفر معارف اهل بیت حائز رتبه برتر استانی شدند و جواز شرکت در مرحله کشوری را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این مسابقات نیمه دوم سال برگزار می‌شود، افزود: در بین منتخبان استانی شانزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» کردستان ۳۰ نفر زن و ۳۳ نفر مرد هستند.

کیامهر ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به‌عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی را اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

انتهای پیام
captcha