مردم جهان از واقعیت و مظلومیت فلسطین آگاه هستند
کد خبر: 4175022
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

مردم جهان از واقعیت و مظلومیت فلسطین آگاه هستند

امام جمعه سنندج با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین تأکید کرد: عده‌ای از رسانه‌های غربی رژیم صهونیستی را مظلوم و فلسطین و مقاومت را ظالم وانمود می‌کنند و تلاششان این است اسلام را دین تحجر و خشونت جلوه دهند اما مردم جهان، از واقعیت و مظلومیت فلسطین آگاه هستند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 21 مهر در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج به وحشیانه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: امروز مردم غزه بدون آب و برق و غذا آماج حملات ددمنشانه رژیم صهیونیست هستند لذا تمام مسلمانان جهان باید یک صدا فریاد مظلومیت مردم بی‌گناه فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

وی با تأکید بر اینکه تاریخ نشان داده هر زمانی که مسلمانان به اوج قدرت می‌رسند تمام دشمنان برای تضعیف این قدرت به میدان می‌آیند، افزود: مسلمانان هیچوقت در جنگ پیشقدم نبوده و همیشه از خود در برابر دشمنان دفاع کرده‌اند.

امام جمعه سنندج حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و قتل عام زنان و کودکان فلسطینی را محکوم و بیان کرد: دین اسلام مخالف قتل و خونریزی به ویژه کودکان و زنان و افراد بی دفاع است.

وی گفت: استکبار جهانی به سرکردگی امریکا در آن سوی جهان تجهیزات نظامی و نیرو به خاورمیانه و سواحل فلسطین ارسال می‌کند تا ملت مسلمان فلسطین را به زانو درآورد و بیش از 7 هزار زخمی و 4 هزار شهید به دست جنایتکار آن‌ها در زمانی کوتاه دل هر انسانی را به درد آورده است.

ماموستا رستمی افزود: عده‌ای از رسانه‌های غربی رژیم صهونیستی را مظلوم و فلسطین و مقاومت را ظالم وانمود می‌کنند و تلاششان این است اسلام را دین تحجر و خشونت جلوه دهند اما مردم جهان، از واقعیت و مظلومیت فلسطین آگاه هستند

وی تأکید کرد: امروز وضعیت مسلمانان فلسطین داغ سنگینی بر قلب جهان اسلام زده است لذا سکوت در برابر کشت و کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین به دست کفر جایز نیست و جهان بشریت باید در مقابل ظلم و هجمهضد بشری اسرائیل کودک‌کش باید به پا خیزد و ساکت ننشینند.

امام جمعه سنندج افزود: مردم کردستان همواره غمخوار مسلمانان و بشریت بوده‌اند و هرجا دیده‌اند مسلمانی در این گوشه دنیا دچار خسران و مشکلی شده سکوت نکرده و هر آنچه را در توان را داشته‌اند را دریغ نکرده‌اند.

وی در پایان به زلزله افعانستان و کشته شدن سه هزار نفر از مسلمانان اشاره کرد و یادآور شد: مردم افغانستان امروز چشم انتظار کمک مسلمانان هستند لذا خیرین استان کردستان در این امر خیر نیز باید پیشقدم باشند.

انتهای پیام
captcha