عيادت استاندار كردستان از امام جمعه روستای نگل
کد خبر: 4181474
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

عيادت استاندار كردستان از امام جمعه روستای نگل

استاندار کردستان در راستای تکریم روحانیون، پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ علما و بزرگان دینی، از ماموستا «ملا محمود مدرسی» امام جمعه روستای نگل در بیمارستان توحید سنندج عیادت کرد.

عیادت استاندار کردستان از ماموستا مدرسی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان دیروز، ۲۱ آبان به همراه معاون سیاسی امنیتی و  فرماندار سنندج در راستای ارج نهادن به مقام شامخ روحانیت از ماموستا ملا محمود مدرسی، امام جمعه روستای نگل و مدرس حوزه علوم دینی، در بیمارستان توحید سنندج عیادت کردند.

استاندار كردستان با حضور در بيمارستان توحید سنندج در گفت‌و‌گو با تيم پزشكی معالج وی، در جريان آخرين وضعيت بيماری و روند درمان امام جمعه نگل قرار گرفت و بر تلاش بيشتر تيم پزشكی و مسئولان بيمارستان در جهت بهبودی وضعيت جسمانی ماموستا مدرسی تأكيد كرد.

وی در اين ديدار برای ماموستا مدرسی آرزوی بهبودی و شفای عاجل كرد و نسبت به پيگيری‌های لازم جهت تسريع در روند درمان و بهبود سلامتی وی دستوراتی صادر كرد.

استاندار کردستان با اشاره به نقش  ارزنده ماموستا مدرسی در اشاعه علوم دینی، گفت: تلاش‌های گسترده این عالم ربانی بر کسی از شهروندان کردستانی پوشیده نیست، تا جایی که کمتر کسی سراغ داریم که اسم این عالم دینی برجسته را نشنیده باشد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده عالم جلیل‌القدر، روحانی گرانمایه ماموستا مدرسی در حوزه علوم دینی و تعالی نظام اسلامی، یادآور شد: وجود روحانیون به‌ویژه علامه‌ای همچون ماموستا ملا محمود مدرس در این استان مایه مباهات اینجانب و مردم خداجو و مؤمن منطقه است و ما همواره نیازمند رهنمودها و ارشادات ایشان هستیم.

یادآور می‌شود؛ ماموستا محمود مدرسی، امام جمعه روستای نگل و از علمای دینی برجسته کردستان و از فعالان قرآنی استان بوده که به دليل عارضه قلبی در بيمارستان توحید سنندج بستری است‌.

انتهای پیام
captcha