برنامه‌های هفته بسیج با محوریت حمایت از غزه برگزار می‌شود
کد خبر: 4181756
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

برنامه‌های هفته بسیج با محوریت حمایت از غزه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بر لزوم تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه تأکید کرد و گفت: در این راستا برنامه‌های هفته بسیج با محوریت حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می‌شود.

سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 23 آبان در نشست هماهنگی و سیاست‌گذاری برنامه‌های هفته بسیج در فرمانداری سنندج بر لزوم تداوم حمایت از مردم غزه تأکید کرد و گفت: در این راستا برنامه‌های هفته بسیج با محوریت حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین به عنوان یک پیوست در برنامه‌های هفته بسیج و دیگر برنامه‌های سطح استان ضروری است، افزود: امام خمینی(ره) در خلق گفتمان و واژگان جدید در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی از نبوغی عجیب برخوردار بود و از جمله ابتکارات منحصر به فرد ایشان فرمان تأسیس ارتش ۲۰ میلیونی و نیروی مقاومت بسیج بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: امام راحل ۲۰ روز پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تهدیدات لفظی و عملی آمریکا از جمله حرکت ناوهای آمریکایی به سمت آب‌های آزاد پیرامون کشور ایران، فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را صادر کرد.

وی افزود از آن تاریخ تاکنون فرهنگ بسیجی باعث اعتلای نظام اسلامی و موتور محرکه انقلاب اسلامی و سدی استوار در برابر هجمه‌های گوناگون نظام سلطه شده است.

حجت‌الاسلام سادات یادآور شد: اگر امروز عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا سواحل مدیترانه و آمریکای لاتین و حتی کشورهای اروپایی گسترده و جلوه‌های زیبایی از مقاومت جوانان حزب‌الله و غزه را در برابر رژیم صهیونیستی نظاره می‌کنیم تحت تأثیر فرهنگ بسیجی و جریان مقاومتی است که امام راحل بنیانگذار آن بود.

انتهای پیام
captcha