برگزاری مسابقه حفظ جزء 30 قرآن در سنندج
کد خبر: 4182329
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

برگزاری مسابقه حفظ جزء 30 قرآن در سنندج

مسابقه حفظ جزء 30 قرآن کریم با شرکت ۷۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد شهرستان سنندج امروز، 25 آبان در مجتمع فرهنگی - هنری فجر سنندج برگزار شد.

برگزاری مسابقات حفظ جزء 30 قرآن در سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با حضور در محل برگزاری مسابقات حفظ جزء 30 قرآن که امروز، 25 آبان در مجتمع فرهنگی - هنری فجر سنندج برگزار شد، با تأکید بر اهمیت حفظ قرآن بین کودکان و نوجوانان گفت: حفظ کلام وحی، موجب نهادینه شدن اخلاق و معنویت در سطح جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز تربیت نسل جوان قرآنی یک ضرورت اجتماعی انکارناپذیر است، افزود: فعالان و مربیان قرآنی تلاش کنند در کنار حفظ قرآن به قرآن‌آموزان، مفاهیم و معانی انسان‌ساز این کتاب آسمانی را نیز آموزش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راه برون رفت از تمام مسائل و مشکلات جامعه توجه و عمل به قرآن است، بیان کرد: راز نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی و قرآنی تدبر در کلام وحی است.

این دوره از مسابقات قرآن به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان و حمایت معاون سیاسی امنیتی استانداری استان در رده سنی ۷ تا ۱۵ سال و بین بانوان و آقایانی که تابستان امسال موفق به حفظ جزء سی شده بودند، برگزار شد.

یادآور می‌شود؛ احمد احمدیانی، شایسته درویشی و محمد فتحی‌زاده  از اساتید قرآنی برجسته استان کار داوری این مسابقه حفظ قرآنی را بر عهده داشتند که برگزیدگان آن در آینده نزدیک طی مراسمی با حضور استاندار کردستان معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha