اعلام زمان برگزاری آزمون تجدیدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در کردستان
کد خبر: 4183231
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

اعلام زمان برگزاری آزمون تجدیدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان از اعلام زمان برگزاری آزمون تجدیدی هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در کردستان خبر داد و گفت: پنجم آذرماه به عنوان زمان برگزاری این آزمون اعلام شد.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از ثبت‌نام ۲۵ نفر از حافظان قرآن کریم در این دوره از آزمون تجدیدی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اطلاعات افراد قبلاً در سامانه آزمون ثبت شده است نیازی به بارگذاری مجدد مدارک شناسایی و تحصیلی در این مرحله نیست.

وی افزود: افرادی که در مرحله اول(کتبی) آزمون امسال که ۱۵ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، حضور داشته و پس از اخذ امتیاز لازم به مرحله دوم راه یافته‌اند، در صورت عدم ثبت‌نام برای آزمون آبان ماه، صرفاً از یک نوبت آزمون شفاهی سال بعد، معاف خواهند بود و در صورت ثبت‌نام، معافیت این گروه از حافظان برای سال بعد، لغو خواهد شد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان از اعلام زمان برگزاری آزمون تجدیدی هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در کردستان خبر داد و بیان کرد: پنجم آذرماه ه عنوان زمان برگزاری این آزمون اعلام شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون شفاهی هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم گفت: این دوره از آزمون در استان و با کمک اساتید برجسته قرآنی و اساتید حافظ قرآن بومی استان انجام خواهد شد.

مرادی با اشاره به اینکه آزمون تجدیدی در دوره‌های قبل برگزار نشده و برای اولین بار در هجدهمین دوره برگزار می‌شود، افزود: در این بخش تمامی کسانی که قبلا در هجدهمين دوره ارزيابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن ثبت‌نام و به مرحله دوم آزمون(شفاهی) راه یافته‌اند، مجاز به ثبت‌نام بودند.

وی از شرکت 25 نفر از حفاظ کردستانی در تجدیدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد و یادآور شد: ۱۶۰ نفر از حافظان قرآن کردستانی در هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم شرکت کرده بودند که 23 نفر از این تعداد موفق به دریافت مدرک تخصصی حفظ قرآن شدند.

انتهای پیام
captcha