خدایی‌بودن شاخصه اصلی تشکل‌های تربیتی نوجوانان است
کد خبر: 4187492
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

خدایی‌بودن شاخصه اصلی تشکل‌های تربیتی نوجوانان است

رئیس بنیاد ملی نوجوان کشور با اشاره به اینکه خدایی‌بودن شاخصه اصلی تشکل‌های تربیتی نوجوانان است، گفت: بنیاد هم‌افزایی شبکه تعلیم و تربیت، ویژگی‌های بهشتیان را در اولویت کار خود قرار داده است و کارهای فرهنگی خود را در سطح جامعه براین اساس دنبال می‌کند.

حامد تقدیری رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام  حامد تقدیری، دستیار رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی کشور در اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت ویژه گروه‌های تربیتی استان که امروز، ۲۱ آذر در مجتمع نور استان برگزار شد، گفت: بنیاد هم‌افزایی شبکه تعلیم و تربیت با عنوان بهشت یکی از بنیادهای فعال در جهت اشتراک‌گذاری ایده‌های ناب است.

وی با اشاره به چگونگی انتخاب عنوان بهشت برای این بنیاد افزود: بنیاد هم‌افزایی شبکه تعلیم و تربیت، ویژگی‌های بهشتیان را در اولویت کار خود قرار داده است و کارهای فرهنگی خود را در سطح جامعه براین اساس دنبال می‌کند لذا خدایی‌بودن شاخصه اصلی تشکل‌های تربیتی نوجوانان است.

رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات کشور  با بیان اینکه آدم‌های بهشتی حرکت‌های ارزشی و جهادی دارند، بیان کرد: اولین ویژگی بهشتیان خدایی بودن است که تشکل‌های تربیتی با حرکت در راستای تربیت نسل جوان جامعه با توکل بر خداوند متعال همان ویژگی خدایی بودن را دارند.

وی با اشاره به اینکه دومین ویژگی تشکل‌های تربیتی در مسیر عزم‌ها و حرکت‌بودن است، ادامه داد: انجام حرکت‌های با برکت باید به عنوان سومین شاخصه در اولویت تشکل‌های تربیتی نوجوانان قرار گیرد. دغدغه و حرکت تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت باید حرکت به سمت قله و تحقق اهداف نظام، کمک به یکدیگر، رفع مشکلات و موانع پیش‌رو باشد.

حجت‌الاسلام تقدیری با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ روایت‌هاست، افزود: در این جنگ دشمن در تلاش است تمام حقایق و وقایع‌ها را معکوس  جلوه دهد و با این امر ناامیدی را بین جوانان ترویج دهد که ما به عنوان تشکل‌های فعال تربیتی اجازه این امر را به دشمنان نخواهیم داد.

وی زنان را مهم‌ترین و اثرگذارترین قشر جامعه دانست و گفت: نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهد که این زنان می‌توانند جلوه‌دار حرکت‌ها و پرچمدار روایت‌ها باشند و کشور نقش اثرگذار خود را در آینده ایفا کنند.

رئیس بنیاد ملی نوجوانان کشور با اعلام اینکه آمار بالای شهدای زن در کردستان و آمار شهدای دانش‌آموز، افزود: این آمار نشان از این حقیقت دارد که زنان کردستان، زنانی غیور، کنشگر و مدافع انقلاب بوده و هستند. در جنگ روایت‌ها تنها مسئله مذهب، زن و ... نیست بلکه در این جنگ، تمام جبهه باطل در مقابل جبهه حق ایستاده است لذا باید حرکت‌ها اثرگذاری در این عرصه انجام دهیم.

وی گفت: دشمن در تلاش است زنان و مردان دغدغه‌مند قرآنی و اسلامی را مخالف انقلاب و نظام جلوه دهد اما کردستانی‌ها تاکنون اجازه نداده‌اند که جریان انحرافی و مزدوران ضدانقلاب به اهداف شومشان برسند. 

انتهای پیام
captcha