اختتامیه جشنواره سراسری نماز«فجر تا فجر» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4189106
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

اختتامیه جشنواره سراسری نماز«فجر تا فجر» در کردستان برگزار شد

مراسم اختتامیه جشنواره سراسری نماز با عنوان «فجر تا فجر» امروز، 29 آذر با تقدیر از برترین‌ها در سنندج برگزار شد.

نشست ستاد اقامه نماز کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری نماز با عنوان «فجر تا فجر» که امروز، 29 آذر در دانشگاه کردستان برگزار شد، با بیان اینکه ترویج و اشاعه فرهنگ نماز، بستر مناسبی برای تقویت روحیه دینی و معنوی افراد جامعه خصوصا جوانان است گفت: جمهوری اسلامی پرچم دار مسائل دینی درجهان است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول دوران انقلاب افزود: توجه به مسائل دینی و مذهبی نقش مهمی در اتحاد و همدلی مسلمانان و نیز خنثی سازی دسیسه‌های استکبار داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بر نهادینه کردن فریضه نماز در مکان‌های آموزشی از جمله مهد‌های کودک و مدارس تاکید کرد و گفت: مشارکت دادن نسل آینده ساز در محافل دینی و قرآنی علاوه بر وظیفه والدین باید توسط مسئولان مرتبط نیز گسترش و ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۴۹۴ اثر به جشنواره سراسری نماز «فجر تا فجر» ارسال شد، گفت: از این تعداد ۴۰ اثر به عنوان آثار برتراین جشنواره انتخاب شدو امروز در این مراسم تجلیل می‌شوند.

عظیمی با اشاره به تقدیر از برترین‌های مسابقه قرآنی ماه رمضان که هزار و ۱۳۱ نفر در آن شرکت کرده بودند، گفت: اجلاسیه استانی نماز نیمه سوم دی امسال برگزار می‌شود و از ۲۰ ارگان برتردر بحث ترویج فرهنگ نماز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha