نشست کتاب‌خوان تخصصی «سردار دل‌ها» در سنندج برگزار شد
کد خبر: 4191376
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

نشست کتاب‌خوان تخصصی «سردار دل‌ها» در سنندج برگزار شد

نشست تخصصی کتاب‌خوان «سردار دل‌ها» به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج امروز، 12 دی در سالن جلسات کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

نشست کتاب‌خوان تخصصی «سرداردل‌ها»

به گزارش ایکنا از کردستان، معصومه حسنی خونسار، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان امروز، 12 دی در نشست کتاب‌خوان تخصصی «سردار دل‌ها» با اشاره به شخصیت والای شهید قاسم سلیمانی، گفت: ایشان شخصیتی اثرگذار و انقلابی بودند و الگوی بسیار مناسبی برای همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان به شمار می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه جامعه باید با ویژگی‌های شخصیتی، فعالیت‌ها و اقدامات اثرگذار سردار دل‌ها آشنا شود و در این راستا نقش کتابخانه‌های عمومی بسیار مهم و تأثیرگذار است، افزود: در تمام کتابخانه‌های عمومی استان، برنامه‌های متنوعی با محوریت شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که نشست‌های کتاب‌خوان، بازنمایی کتاب، عصر شعر و همچنین معرفی کتاب برخی از این برنامه‌هاست.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان بیان کرد: جامعه باید قدر این شخصیت‌های ملی را بداند و برگزاری اینگونه برنامه‌ها در کتابخانه‌های عمومی می‌تواند ادای دینی بر ایثارگری‌ها و رشادت‌های این سرباز فداکار وطن باشد.

حجت‌الاسلام‌ سیدمحمد سادات، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه با تأکید بر لزوم ترویج مکتب قاسم سلیمانی، گفت: این مکتب که نشان‌دهنده شخصیت بزرگ و متمایز شهید قاسم سلیمانی است برگرفته از تعالیم اسلامی است.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی انسانی بسیار متعالی و تمام اقدامات و فعالیت‌هایش بر محور تعالیم دین اسلام و در راه رضای خداوند بود بر این اساس می‌تواند الگویی بسیار مناسب برای جامعه و به‌ویژه مدیران باشد.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه در دنیایی که با بحران الگو مواجه هستیم این شخصیت والا می‌تواند الگویی بسیار ارزشمند برای جامعه باشد، افزود: شهید قاسم سلیمانی یک سیاستمدار و فرمانده مقتدر بود و در تمام جهان به عنوان انسانی بزرگ و حامی مظلومان شناخته شده است.

در ادامه این نشست، کتاب‌های «سرباز، قاسم سلیمانی» نوشته مصطفی رحیمی، توسط حامد امیریان؛ کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» نوشته مرتضی شاه‌کرم توسط مقصود پیشقدم و کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» نوشته علی شیرازی نیز توسط رحمان غریبی برای حاضران معرفی شد.

یادآور می‌شود، در این نشست تخصصی لیلا حیدری کتاب «سلیمانی عزیز» نوشته عالمه طهماسبی و کویستان درویشی کتاب «از چیزی نمی‌ترسم» نوشته سردار سلیمانی را ارائه دادند.

انتهای پیام
captcha