اهداف تفرقه‌افکنانه آمریکا، در انتخابات نمایان می‌شود
کد خبر: 4193075
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

اهداف تفرقه‌افکنانه آمریکا، در انتخابات نمایان می‌شود

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه اهداف تفرقه افکنانه آمریکا، در انتخابات نمایان می‌شود، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، منجر به شکست تهدیدها می‌شود و آحاد ملت با احساس تکلیف کردن، موضع خود در جبهه جنگ جهانی را مشخص می‌کنند.

حسین طائب، مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب، مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 19 دی در نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان که در دانشگاه کردستان برگزار شد، با اشاره به تأثیر عملیات طوفان الاقصی بر محیط بین‌الملل، منطقه‌ای و داخلی گفت: امروز در جهان بحث در قدرت و هژمون است؛ اگر باور داشته باشیم که همه قدرت‌ها متعلق به خداوند به عنوان قدرت مطلق است، پیروز خواهیم بود.

وی ایمان و عمل را دو شرط لازم برای قدرت مطلق دانستن خداوند ذکر کرد و افزود: اگر کسی به قدرت خدا ایمان داشته باشد، قدرتی را در ذیل آن نخواهد دید و هر مقدار ایمان بیشتر باشد در این مسیر موفق‌تر خواهد بود.

مشاور فرمانده سپاه انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی بعد از ۴ دهه، توانسته است در سایه تداوم رهبری، وعده الهی مبنی بر جانشینی خدا در زمین را عملی کند.

وی با اشاره به جایگاه انقلاب و روند تأثیر طوفان الاقصی بر جریانات سیاسی و با نگاهی به سیر تاریخی جریانات مارکسیسمی و تغییر قانون امنیت ملی آمریکا ذکر کرد: آمریکا در سال ۱۹۹۷ اعلام کرد ایران در پنجسال آینده تهدید منطقه‌ای ما خواهد بود و در سال ۲۰۲۳ ایران را به عنوان سومین چالش خود بعد از چین و روسیه معرفی و سال ۲۰۳۰  را سال سرنوشت‌ساز برای خود و جهان معرفی کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب، اقتصاد آمریکا امروز اقتصاد برتر جهان است، اما با این وجود کشور چین را در اقتصاد، تکنولوژی و قدرت دفاعی رقیب آینده خود می‌داند و معتقد است که روسیه فقط در تهدید زدایی حرف اول جهان را می زند، همچنین ایران را سومین تهدید خود در برپایی قدرت حکمرانی جدید در جهان معرفی می‌کند.

وی اظهار کرد: آمریکا، اغتشاشات در داخل ایران را مایه تضعیف داخلی کشور می‌داند و در صدد منزوی کردن و شکست انقلاب اسلامی است. همچنین حجاب را عاملی برای تضعیف ایران و ایجاد اغتشاشات دانسته و در صدد به بن بست رساندن مذاکرات بودند.

مشاور فرمانده سپاه انقلاب اسلامی ایران تضعیف تدریجی مقاومت در غزه و ناکارآمد کردن آن با تشدید محاصره زمینی و دریایی غزه در ابعاد مختلف به ویژه اقتصادی، را از مهم‌ترین اهداف اسرائیل ذکر کرد و افزود: حماس با حمله پر قدرت خود به اسراییل موجب شکست قدرت سیاسی در اجماع‌سازی و وحدت‌سازی و مشروع سازی کشتار، شکست ابهت ارتش اسرائیل، شکست سرویس‌های اطلاعاتی چهارگانه و ناتوانی امپراطوری رسانه‌ای آمریکا شد.

وی، در ادامه بررسی سیاست‌های آمریکا و اسرائیل در جنگ غزه افزود: تحلیل و افول هژمونی آمریکا، شکست اسرائیل و قدرتمند شدن انقلاب اسلامی ایران از مهم‌ترین پیامدهای جریانات طوفان الاقصی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب، انشقاق نسلی، سبک زندگی و ارزش‌های آمریکایی در منطقه، ‌تضعیف اقتصاد ایران،‌ را از اهداف مهم آمریکا دانست و گفت: این اهداف امروز با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز اهداف تفرقه افکنانه آمریکا در انتخابات نمایان می‌شود، اما ما با وجود قدرت الهی و تولید قدرت در برابر افکار دشمن، این اهداف را شکست خواهیم داد. حضور گسترده مردم در انتخابات، قدرت شکست تهدید را موجب می‌شود، لذا آحاد ملت با احساس تکلیف کردن موضع خود در جبهه جنگ جهانی را مشخص می‌کنند.

یادآور می‌شود؛ در ادامه این نشست دانشجویان به ارائه پرسش‌هایی در حضور حجت‌الاسلام والمسلمین طائبی و مسئولان استان پرداختند.

انتهای پیام
captcha