کنشگران فرهنگی در تبیین و تشریح انتخابات تلاش کنند
کد خبر: 4193844
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

کنشگران فرهنگی در تبیین و تشریح انتخابات تلاش کنند

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: عرصه فرهنگ و کارکنان آن یکی از تأثیرگذارترین موارد عرصه‌های مختلف اجتماعی بوده و کنشگران عرصه فرهنگ به عنوان سفیران تبیین انتخابات پیش‌رو هستند.

به گزارش ایکنا از کردستان، عیسی فلاحی، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز، 24 دی‌ماه در نشست شورای کارکنان معاون فرهنگی و رسانه‌ای که پیرامون انتخابات مجلس و مسائل حوزه فرهنگی برگزار شد، گفت: عرصه فرهنگ و کنشگران و کارکنان آن یکی از تأثیرگذارترین موارد عرصه‌های مختلف اجتماعی به‌ویژه انتخابات هستند.

وی افزود: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش روست، عرصه فرهنگ و هنر نیز مانند همه کنشگران جامعه لازم است در تبیین و تشریح انتخابات و تأثیرگذاری آن در سرنوشت افراد تولید محتوا و آثار نوشتاری داشته باشند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: امروز در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هر کدام از کارکنان قسمت‌های مختلف فرهنگی می‌توانند به عنوان سفیران این اداره‌کل در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه تحت پوشش عمل کنند و وظیفه یکایک کارکنان است که در برخوردهای مناسب با ارباب رجوع در حوزه تحت امرو انجام دقیق و دلسوزانه وظایفشان باعث ایجاد ایجاد دلگرمی ارباب رجوع و شور و نشاط در جامعه شوند.

وی مسئله امروز انتخابات را مسئله بسیار مهم مطرح کرد و گفت: حضور مردم به‌ویژه جامعه فرهنگی مرتبط با تک تک کارشناسان در انتخابات به عنوان پیشرانان فرهنگی جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده و انتظار می‌رود که کارشناسان فرهنگی با تبیین مسئله انتخابات و اهمیت و ارزش آن تأثیرگذاری بسیار مناسبی را در آینده فرهنگی استان رقم زده و زمینه‌ساز مشارکت هر چه بهتر و مناسب افراد در جامعه باشند.

فلاحی، تسریع در صدور مجوزهای مختلف فعالیت‌های فرهنگی از جمله مواردی است که کارشناسان باید با اهتمام و جدیت لازم در این زمینه عمل کنند، افزود: هدایت، حمایت و نظارت از جمله وظایف اداره در حوزه فرهنگی است.

وی بیان کرد: در بحث نظارت بر فعالیت‌های مؤسسات فرهنگی، کانون‌های تبلیغات، انتشارات، چاپخانه‌ها، رسانه‌ها و مطبوعات دقت کامل و مناسب به عمل آورده شود و خواستار جدیت در خصوص اجرای مصوبات قانون پاسداشت زبان فارسی در استان کردستان شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در پایان گفت: باید با برنامه‌ریزی فرهنگی و تبلیغی مناسب در جهت همکاری بیشتر مردم و افراد زیر مجموعه پیرامون اثرات برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در افکار عمومی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha