رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در مدارس کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4194450
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در مدارس کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان استان کردستان از برگزاری رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در سطح مدارس کردستان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان کردستانی تا ۱۶ بهمن فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه استانی این رویداد ارسال کنند.

رویداد ملی مدرسه، منزل و تعالی محصل در کردستان

ایوب فیض‌پور، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» به منظور اجرایی‌ کردن راهکار ۴-۴ سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش مبنی بر افزایش مشارکت خانواده  در فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدرسه در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام شیوه‌نامه اجرایی این رویداد ملی افزود: این رویداد ملی در سه بخش تجربه‌نگاری، ایده‌پردازی و مقالات علمی برای اعضای انجمن اولیا و مربیان خانواده دانش‌آموزان، فرهنگیان و دانشجو معلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان کردستان با بیان اینکه دبیرخانه این رویداد ملی در سطح استان اداره انجمن اولیا و مربیان است، بیان کرد: مهلت ارسال آثار توسط مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق است.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد، بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی مشارکت خانواده و انجمن مربیان در فرایندهای تربیتی مدرسه، شناسایی و معرفی تجارب زیسته و نوآوری‌های مؤثر در حوزه تعامل خانواده و مدرسه و شناسایی ظرفیت‌ها و الگوهای موفق نقش‌آفرینی انجمن اولیا و مربیان در مدرسه از اهداف این رویداد ملی است.

فیض‌پور به بخش‌های مختلف این رویداد اشاره کرد و افزود: تجربه‌نگار، ایده‌پردازی و مقالات علمی از بخش‌های مختلف رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان کردستان گفت: مخاطبان این رویداد ملی اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس، خانواده‌های دانش‎‌آموزان، فرهنگیان، دانشجو معلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی هستند.

انتهای پیام
captcha