هدف دشمن تضعیف اقتصاد مسلمانان است
کد خبر: 4194697
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

هدف دشمن تضعیف اقتصاد مسلمانان است

امام جمعه سنندج با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف اقتصاد مسلمانان است، گفت: کشورهای اسلامی با حفظ وحدت و انسجام، توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشته و در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بایستند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروزف 29 دی در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به دیدار اخیر روحانیان و علمای کشور با رهبر معظم انقلاب گفت: پیگیری مطالبات و مشکلات مردم و تعامل با آنان، احقاق حقوق عامه و حساس‌سازی در مورد وضعیت فلسطین را از مسائل مورد توجه مسئولان عنوان کردند.  

وی با تأکید بر اینکه دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب، خواسته‌ها و مشکلات اقتصادی مردم دانست و افزود: دولتمردان و دستگاه‌های مختلف باید با تمام توان در راستای رفع این دغدغه مقام معظم رهبری و مطالبه مردم قدم بر دارند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: رئیس جمهور در دیدار با علما و روحانیون بر لزوم اجرایی شدن مناطق آزاد تجاری و اختصاص درصدی از درآمدهای مرزی به خود استان‌ تأکید کرد، موضوعی که در کردستان باید با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف اقتصاد مسلمانان است، گفت: کشورهای اسلامی با حفظ وحدت و انسجام، توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشته و در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بایستند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: هر هفته تعداد از دستگاه‌ها و مدیران‌کل در قالب میزهای خدمت در مساجد جامع استان حضور می‌یابند که این مهم قابل تقدیر است چرا که در شنیدن مطالبات مردم و رفع مشکلات و تصمیم‌سازی  درست مسئولان مؤثر است.

وی در ادامه توجه به محیط زیست و حفظ آن را ضروری دانست و ادامه داد: همه ما در این راستا باید به وظایف خود عمل کنیم و هرآنچه در توان داریم را به کار گیریم.

امام جمعه سنندج حفظ جان انسان را از دیگر نکات مهم دانست و خاطرنشان کرد: امروز حاکمان زر و زور بی‌توجه به کرامت انسانی در نقاط مختلف زمین دست به کشت و کشتار و ریختن خون انسان‌های بی‌گناه می‌زنند.

وی در پایان یادآور شد: امروز به خاطر وجود برخی زیادخواهی‌ها، کره زمین به محلی برای از بین بردن کرامت انسان‌ها تبدیل شده است و خون زنان و کودکان بی‌گناه می‌ریزد و مدعیان حقوق بشر در برابر آن سکوت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha