تربیت صحیح مهم‌ترین مسئولیت خانواده‌ها در قبال دانش‌آموزان است
کد خبر: 4195063
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
نماینده ولی فقیه در کردستان:

تربیت صحیح مهم‌ترین مسئولیت خانواده‌ها در قبال دانش‌آموزان است

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی با اشاره به نقش اولیای دانش‌آموزان و مسئولان در این دوره احساس مسئولیت گفت: بعد از رسیدن به سن تکلیف خانواده‌ها و مسئولان به اموراتی از جمله تربیت صحیح، رسیدگی به دانش‌آموزان و ... مکلف می‌شوند.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، یکم بهمن در جشن تکلیف چهار هزار نفری دانش‌آموزان کردستانی با عنوان «فرشته‌های کُرد ایرانی» گفت: جشن تکلیف یعنی جشن مأموریت و احساس مسئولیت است.

وی افزود: احساس مسئولیت به این لحاظ که خوب درس بخوانید، انسان‌های شایسته‌ای شوید، آدم‌های با معنویت بالایی باشید و به کشور و نظام خود عشق بورزید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش اولیای دانش‌آموزان و مسئولان در این جشن تکلیف و احساس مسئولیت بیان کرد: در این دوره حساس خانواده‌ها و مسئولان نیز به اموراتی از جمله تربیت صحیح، رسیدگی به دانش‌آموزان و ... مکلف می‌شوند.

وی ادامه داد: با بزرگ شدن فرزندان روز به روز بر مهر و عشق پدر مادرها نسبت به فرزندان افزوده می‌شود و دوست دارند که کارهای مهم‌تری برای فرزندان انجام دهند که ان‌شاءالله در تربیت، رشد، تحصیل، آمادگی برای رسیدن به جامعه و ورود به جامعه فرزندان خود را یاری دهند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اظهار کرد: بخشی از این بار مسئولیت در این جشن تکلیف بر عهده مسئولان است که در این راستا باید با فراهم کردن امکانات مورد نیاز و اندیشیدن تدابیر لازم در این بخش زمینه آسایش، آرامش فرزندان و خانواده‌ها را فراهم کنیم و  کارهای معنوی، مهربانی و معنویت را در جامعه اشاعه دهیم.

وی مهم‌ترین احساس مسئولیت برای فرزندان را عشق ورزیدن به مادران دانست و گفت: این عشق ورزیدن به مادران باید روز به روز بیشتر شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در ادامه این مراسم با تبریک آغاز سن تکلیف به دانش‌آموزان گفت: شما از امروز شخصیت بزرگ و مسئولیت خاصی را پیدا می‌کنید تا خواسته‌های خدای بزرگ را محقق کنید.

وی افزود: دانش‌آموزان در سن تکلیف مسئولیت اجرای دستورات خدای متعال را پیدا کرده و به انجام این امورات مکلف می‌شوند که امیدواریم این تعهد و تکلیف زمینه‌ساز پذیرش مسئولیت‌های بزرگ شهر، استان و کشور برای آنان شود و آینده خوبی را برای همه ما رقم بزنند.

انتهای پیام
captcha