اعتکاف «مادرانه مقاومت» در مساجد کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4195089
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
برای اولین‌بار

اعتکاف «مادرانه مقاومت» در مساجد کردستان برگزار می‌شود

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان کردستان وابسته به تبلیغات اسلامی، از برگزاری طرح اعتکاف «مادرانه مقاومت» برای اولین‌بار در سطح مساجد کردستان خبر داد و گفت: در این اعتکاف مادران به همراه کودکانشان می‌توانند معتکف شوند.

الهام دهقانی، مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان کردستان

الهام دهقانی، مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان کردستان وابسته به تبلیغات اسلامی در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برگزاری طرح اعتکاف «مادرانه مقاومت» برای اولین بار در سطح مساجد کردستان گفت: در قالب این طرح مادران به همراه کودکان خود می‌توانند در مساجد معتکف شوند.

وی با اشاره به برگزاری این طرح هم‌زمان با سراسر کشور در استان به همت ستاد نهضت پیشرفت بانوان کردستان افزود: طرح اعتکاف «مادرانه مقاومت» ویژه مادران به همراه فرزندان پسر زیر هفت سال بوده است.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان کردستان وابسته به تبلیغات اسلامی بیان کرد: برای ثبت‌نام حضوری در این طرح شرکت‌کنندگان می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه استان مراجعه کنند و در صورت ثبت‌نام غیر حضوری از طریق پیام‌رسان ایتا به آی‌دی nehzatpishraft_ED نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی سوم بهمن‌ماه را آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح اعتکاف «مادرانه مقاومت» ذکر کرد و گفت: زمان برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد کردستان پنجم تا هفتم بهمن‌ماه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha