برنامه‌های دهه فجر با رویکرد انتخاباتی برگزار شود
کد خبر: 4195292
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

برنامه‌های دهه فجر با رویکرد انتخاباتی برگزار شود

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور برنامه‌های اجرایی دهه فجر باید با مشارکت مردمی و با رویکرد انتخابات و محور مقاومت طراحی و تدوین شود تا بتوانیم نتایج مطلوبی از آنها داشته باشیم.

سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز، دوم بهمن در نشست هماهنگی برنامه‌های فرهنگی کمیته تقریب مذاهب اسلامی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کردستان با اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین گفت: امروز بیش از 12 هزار کودک بسیار مظلومانه در غزه به شهادت رسیده‌اند و همه دنیا چشم را بر این وقایع بسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امام جواد(ع) می‌فرماید: «کسی که عامل به ظلم است و کسانی که یاور ظالم هستند و کسی که راضی به ظلم باشد، شریک هستند»، افزود: تمام کسانی که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌اند، در این جنایات شریک هستند روزی ظلم به خودشان برمی‌گردد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به برنامه‌های کمیته تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر استان بیان کرد: در این نشست ما به دنبال ارائه تمام برنامه‌های اجرایی ادارات زیر مجموعه نیستیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته تقریب مذاهب اسلامی باید برنامه‌های منسجم، مشارکتی و مردمی را برنامه‌ریزی کند، ادامه داد: هر دستگاه‌های اجرایی استان برای این برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی کرده‌اند اما برنامه‌های حول محور وحدت را باید به صورت مشارکتی و مردمی ساماندهی کنیم.

حجت‌الاسلام عسکری با تأکید بر اینکه ما باید در برنامه‌های اجرایی گرامیداشت دهه فجر مردم را بیشتر سهیم کرده و مشارکت دهیم، گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور برنامه‌های اجرایی دهه فجر باید با مشارکت مردمی و با رویکرد انتخابات و محور مقاومت طراحی و تدوین شود تا بتوانیم نتایج مطلوبی از آن‌ها داشته باشیم.

وی به برنامه‌ریزی منسجم دشمن برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات، افزود: تمام شیطنت‌های دشمن در عراق، سوریه، لبنان، یمن و... فقط یک هدف نهایی را دنبال می‌کند و آن عدم حضور ملت ایران در انتخابات پیش‌رو است لذا باید در این بخش هوشیارانه‌تر عمل کرد.  

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در پایان گفت: حضور و برگزاری جشن‌های انقلاب به صورت منسجم در مدارس می‌تواند اثرگذاری این برنامه‌های را در آینده دو چندان خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha