برگزاری محافل انس با قرآن در سقز
کد خبر: 4196334
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

برگزاری محافل انس با قرآن در سقز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: به مناسبت گارمیداشت دهه مبارک فجر محافل انس با قرآن کریم با حضور قراء کشوری و استانی در سطح مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز دیروز، هفتم بهمن در جلسه کمیته قرآن دهه مبارک فجر در سقز که به منظور برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی برگزار شد، گفت: به مناسبت گارمیداشت دهه مبارک فجر محافل انس با قرآن کریم با حضور قراء کشوری و استانی در سطح مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، برگزاری مسابقات مجازی قرآنی، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی، برگزاری جشن انقلاب توسط خانه‌های قرآنی شهرستان و برگزاری محفل قرآنی ویژه بانوان را از دیگر برنامه‌هایش پیش‌بینی شده برای دهه فجر امسال ذکر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز بیان کرد: ایام دهه فجر فرصت ویژه‌ای است که جبهه فعالان قرآنی و تشکل‌های دینی، مجموعه‌های انقلابی و فرهنگی در این حوزه، نقش‌آفرین باشند.

وی با تأکید بر اینکه پیوند انقلاب اسلامی با قرآن کریم ناگسستنی است، گفت: قرآن کریم متعلق به همه زمان‌ها و مکان‌هاست و چنان از ظرفیت کامل و جامعی برخوردار است که می‌تواند تأمین کننده تمام نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تکامل زندگی سعادتمندانه باشد.

انتهای پیام
captcha