مشارکت در انتخابات نمادی از پشتوانه مردمی نظام است
کد خبر: 4197592
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

مشارکت در انتخابات نمادی از پشتوانه مردمی نظام است

استاندار کردستان بر لزوم بی‌طرفی همه مسئولان، فرمانداران و بخشداران در انتخابات پیشرو تأکید کرد و گفت: مشارکت در انتخابات یکی از نماد‌های پشتوانه مردمی نظام است و موجب تقویت جبهه حق و مقاومت می‌شود.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان شامگاه گذشته، ۱۳ بهمن ماه در جلسه هم‌اندیشی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۴۰۲، که در محل سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، یاد و خاطر شهدای گرانقدر، امام راحل(ره) و همه کسانی که برای استقرار، استقلال و پایداری این نظام الهی زحمت کشیده‌اند، را گرامیداشت.

وی با تبریک به کاندیداهایی که در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تأیید صلاحیت شده‌اند، افزود: اگر کسی بر مدار تکلیف وارد این عرصه شده باشد، خواه برنده ظاهری انتخابات باشد یا نه، اما قطعاً نزد خداوند متعال مأجور است‌.

استاندار کردستان خطاب به نامزدهای این دوره از انتخابات بیان کرد: امیدواریم ورود و حضور شما موجب مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیشرو که مطالبه اصلی مقام معظم رهبری است، باشد.

زارعی کوشا با بیان اینکه مشارکت در انتخابات یکی از نماد‌های پشتوانه مردمی نظام است و موجب تقویت جبهه حق و مقاومت می‌شود، ادامه داد: هر کدام از ما اگر بر حداقل تحلیلی از شرایط فعلی جهان و منطقه واقف باشد می‌داند که امروز مشارکت بسیار حیاتی و مؤثر است چرا که عرصه، عرصه تقابل جبهه حق و مقاومت در مقابل جبهه باطل و استکبار است.

وی در ادامه گفت: بر اساس آنچه در قانون آمده و مطالبه مقام معظم رهبری است و رئیس‌جمهور به صراحت بیان کرده است: دولت در سطح ملی و استانی هیچ نامزد و کاندیدایی در انتخابات ندارد لذا وظیفه ما، بخشداران، فرمانداران و همه عوامل و دستگاه‌های اجرایی براساس شاخص‌های معظم له، تلاش برای برگزاری انتخابات مبتنی بر رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت است.

استاندار کردستان برگزاری انتخابات سالم و تأمین امنیت برای برگزاری انتخابات را وظیفه مهمی دانست و گفت: باید انتخاباتی برگزار کنیم که رضایت قلبی مقام معظم رهبری تأمین شود و برای تحقق این مهم باید همه جهادی بکوشیم.

وی بر برگزاری انتخابات در کمال امنیت و بدون جانبداری تأکید کرد و ادامه داد: امیدواریم با اهتمام مجموعه هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و کمیته‌های فعال ذیل ستاد انتخابات و همه کاندیداها کمک کنیم انتخابات پر شور و بانشاط برگزار شود.

زارعی‌کوشا با تأکید بر اینکه مسئولان از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین سلامت انتخابات استفاده کنند، گفت: یقیناً خروجی انتخابات براساس آنچه سلیقه و انتخاب مردم است، موجب تسریع پیشرفت و توسعه استان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha