اجرای عدالت هدف غایی انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4198122
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

اجرای عدالت هدف غایی انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه امامین انقلاب تمام تأکیدشان بر ایجاد عدالت است، گفت: تمام تلاش نظام اسلامی در جهت اجرای عدالت بوده و خواهد بود اما قطع به یقین رسیدن به عدالت و سعادت زمانبر است چراکه تعارض منافع در مسیر وجود دارد.

حامد قادرزاده، رئیس دانشگاه کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حامد قادرزاده، رئیس دانشگاه کردستان امروز، 16 بهمن ماه در جشن دانشجویی گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با همکاری جهاد دانشگاهی استان در دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: پس از چهل‌و‌پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز باید با یک بلوغ و تلاش بیشتری در جهت مسیرشناسی انقلاب گام برداریم.

وی دشمن اصلی جامعه را جهل دانست و افزود: عدم دریافت اطلاعات درست، عدم توجه به گفته‌ها در نیت فرد، می‌تواند ما را به جهتی ببرد که از مسیر اصلی فاصله بگیریم.

رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه امامین انقلاب تمام تأکیدشان بر ایجاد عدالت است، اظهار کرد: بیان معمار کبیر انقلاب در حوزه حکومت‌داری و مدیریت کلان یک جامعه این است که ممکن است جامعه‌ای بدون دیانت پیش برود اما با ظلم هیچ جامعه پیش نخواهد رفت.

وی ادامه داد: تمام تلاش نظام اسلامی در جهت اجرای عدالت بوده و خواهد بود اما قطع به یقین رسیدن به عدالت و سعادت زمانبر است چراکه تعارض منافع در مسیر وجود دارد.

قادرزاده در ادامه گفت: اهداف کوتاه، میان و بلند مدت الزاماً در بحث برنامه‌ریزی و اجرا همیشه هماهنگ و همسان نیست چراکه شرایط اقتضا می‌کند، امروز کاری انجام شود که در آینده ممکن است ادامه پیدا نکند.

وی افزود: اقتضای زمان و شرایط موجود حاکم بر جامعه، وجود اطلاعات نامتقارن، سنگ‌اندازی افرادی که منافع خود را در خطر می‌بینند، موجب شده که دشمنان در قالب جنگ نرم و بسیار ظریف با نیت نامطلوب و ظاهری مطلوب در موضوعاتی ورود کنند که جامعه احساسی تلاشگر در جهت توفیق را تحت شعاع و تأثیر خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه کردستان اظهار کرد: این امر موجب می‌شود که جوانان و بانوان را به مسیری غیر از مسیر اصلی بکشانند که ان‌شاءالله با ورود به چهل‌و‌ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شروع برنامه هفتم در 1403  این وعده الهی که «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ؛ گر خدا را یاری کنید، خدا هم شما را یاری می‌کند» محقق می‌شود.

وی در پایان گفت: ناملایمات‌های موجود در جامعه و نابسامانی‌های که به خاطر کم‌کاری و ناتوانی مسئولان به وجود آمده را هیچگاه به پای نظام و انقلاب نگذاریم.

انتهای پیام
captcha