ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4199271
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
استاندار کردستان:

ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی است

اسماعیل زارعی‌کوشا گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی به‌عنوان شر مطلق و باطل دوران ما و چشم امید جبهه مقاومت است و به تعبیر مقام معظم رهبری نظم باطل جهانی در حال تغییر و دستخوش تحولات بنیادین خواهد بود.

جشن انقلاب اسلامی در مهدیه سنندج

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در جشن پیروزی انقلاب که 21 بهمن‌ماه در مهدیه سنندج برگزار شد، با گرامیداشت چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ایام و اعیاد ماه رجب و شعبان گفت: امیدوارم تقارن این اعیاد ملی و دینی ما موجب نزول برکات الهی بیش از گذشته برای امت اسلامی به‌ویژه ملت بزرگ ما و مردم عزیز استان باشد.

وی افزود: دهه فجر علاوه بر اینکه فرصتی برای یادآوری شیرین‌ترین خاطرات ملت بزرگ ایران و یادبود اتفاق بسیار بزرگی است که نه فقط در درون کشور ما تحول بنیادین ایجاد کرد بلکه در همه دنیا تأثیرات عمیقی گذاشت که این اثرگذاری مستمر و مداوم است و سال به سال شاهد تأثیرات این انقلاب در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی هستیم.

استاندار کردستان با اشاره به شرایط ویژه کشور و استان کردستان بیان کرد: آن‌گونه که امام راحل(ره) از طلیعه شکل‌گیری انقلاب صدور این انقلاب را به جهان هدف‌گذاری فرمودند به تدریج روحیه انقلابی، ظلم‌ستیزی، مقاومت، استقامت، استکبارستیزی، پایمردی و پافشاری روی اصول اساسی به جوامع به استضعاف کشیده شده در دنیا به‌ویژه امت‌های اسلامی در منطقه تسری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت بیان حقایق انقلاب و جلوگیری از سیاه‌نمایی دشمن است، ادامه داد: علاوه به اینکه ما در این ایام به یاد خاطرات بسیار شیرین بهترین روزهای این کشور جشن می‌گیریم فرصتی مغتنم برای تبیین انقلاب اسلامی و بیان ضرورت‌ها و ریشه‌هایی است که منجر به سقوط یک رژیم پادشاهی وابسته و مستظهر به پشتیبانی قدرت‌های جهانی دنیا شد.

زارعی‌کوشا گفت: امروز دشمنان ما در جنگ تمام عیار رسانه‌ای، ادراکی و شناختی به دنبال وارونه‌نمایی ارکان انقلاب و شخصیت امام راحل(ره) و حرکت‌ ملت ایران و نتایج، آثار و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی هستند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با راه‌ انداختن جنگ نظامی، تحریم‌های اقتصادی و بین‌المللی و ائتلاف‌های شیطانی در صدد ایجاد تفرقه و توطئه‌افکنی و خاموش کردن چراغ جمهوری اسلامی بودند، اما امروز جمهوری اسلامی پرچمدار مبارزه با صهیونیست‌ها به‌عنوان شر مطلق و باطل دوران ماست و به تعبیر مقام معظم رهبری نظم باطل جهانی در حال تغییر و دستخوش تحولات بنیادین خواهد بود.

استاندار کردستان با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در استان کردستان و مقایسه آن با کردستان چند سال قبل‌ بیان کرد: اکنون کردستان در بسیاری‌ از شاخص‌ها بالاتر از میانگین کشوری است و در این دو سال در برخی حوزه‌ها معادل ۴۰ سال در استان پروژه‌های عمرانی، خدماتی، زیرساختی، آموزشی و فرهنگی به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب بر عهده دارند، گفت: امیدوارم زبان ما و رسانه‌های ما قوی‌تر و گویاتر از این، خدمات نظام در کردستان را که دارای مردمانی وفادار است منعکس کنند هر چند حق این مردم همیشه در صحنه و حامی نظام، خدمت شبانه‌روزی توسعه و پیشرفت است.

انتهای پیام
captcha