انتخابات با تکیه بر جامعه نخبگان برگزار شود
کد خبر: 4199686
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

انتخابات با تکیه بر جامعه نخبگان برگزار شود

رئیس دانشگاه کردستان با تأکید بر نقش دانشگاهیان در برگزاری انتخابات سالم و پر شور گفت: کشور نیازمند برگزاری انتخابات با تکیه بر جامعه نخبگان است.

نشست انتخاباتی دانشگاهیان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حامد قادرزاده، رئیس دانشگاه کردستان امروز، ۲۴ بهمن در نشست سیاست‌ها و رویکردهای دستگاه‌های آموزش عالی استان در عرصه انتخابات که در دانشگاه کردستان برگزار شد، با تبریک سالگرد تشکیل انقلاب اسلامی گفت: امسال بیش از پیش نیازمند حرکت در جهت انتخابات پرشور و سالم با تکیه بر جامعه نخبگانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از فرصت انتخابات برای مقابله با آنچه که دشمنان ما می‌خواهند بسیار ارزنده است، افزود: دشمنان ما همواره در تلاشند که تقارن اطلاعاتی در جامعه برقرار نشود و به اهداف خود برسند.

رئیس دانشگاه کردستان، بیان کرد: مجموعه دانشگاه‌های استان، با همدلی پای کار هستند و امید است با روشنگری و بهره گیری از جامعه دانشگاهی، به هدایتگری در جامعه بپردازند.

مهدی حاتمی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه کردستان در ادامه این جلسه رفع شبه در جامعه را امری بسیار مهم ذکر کرد و گفت: تشریح دستاوردهای انقلاب توسط دانشگاهیان برای مردم بسیار با ارزش است، اما متأسفانه در حال حاضر ارتباط بین دانشگاه و مردم بسیار ضعیف است.

وی افزود: جزیره‌ای اقدام کردن و بی‌تدبیری ها توسط برخی‌ها باید کنار گذاشته شود و با بهره‌مندی از جهاد تبیین به روشنگری میان مردم بپردازیم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه کردستان، با اشاره به ضرورت تبیین اهمیت انتخابات برای جوانان و دانشجویان گفت: باید از همه ظرفیت‌های دانشگاه، رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما برای تبیین اهمیت انتخابات و تأثیر آن در آینده کشور بهره گرفت.

انتهای پیام
captcha