شرکت گسترده در انتخابات ضامن ایران قوی خواهد بود
کد خبر: 4200146
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

شرکت گسترده در انتخابات ضامن ایران قوی خواهد بود

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات امنیت کشور را ارتقا می‌دهد، گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات ضامن قوی‌تر شدن ایران اسلامی و پایداری و حفظ امنیت کشور خواهد شد.

ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 27 بهمن در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج گفت:  مردم ما گرچه از مشکلات موجود ناراحت و گلایه دارند اما همه ما کشور و استانمان را دوست داریم و برای حفظ آن در انتخابات شرکت می‌کنیم.

وی ایران را یک کشوری قوی و دولت سیزدهم یک دولت مردمی ذکر کرد و افزود: هر رأی ملت ایران پرتاب موشکی در قلب استکبار و قلب نتانیاهو و بایدن و ایادی آنهاست.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات امنیت کشور را ارتقاء می‌دهد، اظهار کرد: شرکت گسترده مردم در انتخابات ضامن قوی‌تر شدن ایران اسلامی و پایداری و حفظ امنیت کشور خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه همه واجدان شرایط باید با آمادگی کامل پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، افزود: ما ملت همگام و همدل با هم برای تقویت وطن و امنیت کشورمان گام برداریم.

ماموستا حسینی با تأکید بر اجتناب نامزدهای انتخابات از نشر اکاذیب و توهین و تهمت به یکدیگر، بیان کرد: مسئولان باید قدردان حمایت‌های مردم بوده و همواره خدمت بی‌منت به ملت داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به آثار تهمت، غیبت و حرف زشت بر زندگی انسان‌ها اشاره کرد و گفت: رسول اکرم(ص) می‌فرماید: «همچنان كه آهن اگر آب به آن رسد زنگ مى‌زند، اين دلها نيز زنگار مى‌بندد. عرض شد: صيقل دادن آنها به چيست؟ فرمود: بسيار به ياد مرگ بودن و تلاوت قرآن» بنابراین ما مسلمانان باید با تلاوت قرآن و ذکر و یاد خداوند دل‌هایمان را صیقل دهیم.

امام جمعه موقت سنندج، تهمت، حرف زشت زدن و غیبت کردن را از بین برنده خیر و خیرات انسان‌ دانست و افزود: با شکرگذاری نعمات خداوند همواره دنبال کسب رزق و روزی حلال باشیم و همواره خالق مخلوقات را ناظر بر رفتار و کردار خود بدانیم.

وی گفت: قیامت روزی است که بنابر آموزه‌های اسلام، تمام انسان‌ها به خواست الهی برای محاسبه اعمالی که در دنیا انجام داده‌اند در پیشگاه الهی جمع می‌شوند، بنابراین تا روز آن فرا نرسیده، دنبال جمع‌آوری توشه آخرت خود باشیم.

انتهای پیام
captcha