دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با ۲ جانباز دفاع مقدس
کد خبر: 4200218
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با ۲ جانباز دفاع مقدس

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان به همراه فرماندار سنندج به پاس قدرشناسی و تکریم شامگاه گذشته، 27 بهمن با دو نفر از جانبازان در سنندج دیدار کرد.

دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با جانبازان سنندجی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، حجت‌الاسلام‌ عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان به همراه فرماندار سنندج شامگاه گذشته، 27 بهمن‌ماه به‌مناسبت گرامیداشت روز جانباز با حضور در منزل 2 نفر از جانبازان سرافراز دفاع مقدس «محمدحسین احمدی و علی مجیدی» ضمن تجدید دیدار و بیان خاطرات سال‌های جنگ تحمیلی و رشادت‌های ایثارگران انقلاب اسلامی، به رسم یادبود لوح تقدیری به آنان اهدا کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار با بیان اینکه جانبازان سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند و خانواده‌های آنان نیز در تحمل این سختی‌ها شریک هستند، گفت: باید از خانواده‌های جانبازان که در کنار این سختی‌ها حضور دارند به نحو شایسته‌ای تقدیر به عمل آورد.

وی با بیان اینکه جانبازان با کسی غیر از خداوند متعال معامله نکردند و با ایثارگری، عزت و منزلت برای خودشان و کشور خریدند، افزود: هر چه که داریم از زحمات این بزرگواران است لذا امیدواریم که بتوانیم همواره احترام و جایگاه جانبازان را حفظ و قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

حسن عسکری، فرماندار سنندج نیز در این دیدار گفت: از صبر و تحمل جانبازان و ایثارگران درس صبر، استقامت، ایثار و پایداری می‌گیریم و باید این درس در جامعه منعکس شود تا آثار آن برای آیندگان نیز باقی بماند.

وی تأکید کرد: این شهدای زنده که به‌نظام و انقلاب خدمت کرده و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند، الگوی جوانان کشور برای تداوم انقلاب و سرافرازی ایران اسلامی هستند.

گفتنی است، جانباز سرافراز علی مجیدی از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی است که در آبان ماه ۱۳۶۲ در منطقه‌ی عملیاتی جنوب به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و جانباز سرافراز محمدحسین احمدی نیز از پاسداران سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بوده که پس از سال‌ها مجاهدت در سال ۱۳۹۲ در یکی از روستاهای کردستان و در درگیری با ضدانقلاب با از دست دادن بینایی دو چشم به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.

انتهای پیام
captcha