ثبت‌نام دوره آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در کردستان
کد خبر: 4201518
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

ثبت‌نام دوره آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در کردستان

رئیس اداره امور برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم (بر اساس مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی) خبر داد.

بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره امور برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان،  گفت: کار ثبت‌نام در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم (بر اساس مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی) آغاز شد.

وی از اعلام فراخوان این دوره از آموزن‌های ارزیابی حفاظ قرآنی در سطح استان خبر داد و افزود: حفاظ قرآن کریم استان کردستان از تاریخ ۲ الی ۱۵ اسفندماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود در این آزمون حفظ قرآن اقدام کنند.

رئیس اداره امور برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان به ثبت‌نام در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از طریق سایت تلاوت اشاره و بیان کرد: مرحله اول آزمون به صورت کتبی و شامل ترجمه و حسن حفظ است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون کتبی همزمان با سرار کشور در روز جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال آینده اشاره و اظهار کرد: مبلغ ثبت‌نام  ۲۲۰۰۰۰ تومان بوده و آزمون شرط سنی ندارد.

مرادی با اشاره به برگزاری این آزمون در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم افزود: آزمون‌ها در چهار مرحله برگزار می‌شود که مرحله دوم آزمون (شفاهی) طی دو نوبت در سال برگزار می‌شود.

وی در پایان یاداور شد: به کسانی که در رشته‌های فوق حائز امتیاز لازم شده و قبول شوند (در ۵ درجه)، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha