برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در خانه کُرد سنندج
کد خبر: 4201673
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در خانه کُرد سنندج

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه، نمایشگاهی از آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی در خانه کُرد سنندج برپا شد.

پوستر نمایشگاه صنایع دستی کردستان

به ‌گزارش ایکنا از کردستان، سعید نظری، سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان امروز، 5 اسفندماه در آیین افتتاح نمایشگاه آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه، نمایشگاهی از آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی در خانه کُرد سنندج برپا شده است.

وی به تعداد غرفه‌های این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه آثاری از صنایع‌دستی، حاصل ذوق و هنر زنان و مردان توانمند استان در قالب ١٨ غرفه به ‌نمایش گذاشته شد.

سرپرست معاونت صنایع‌ستی اداره‌کل میراث فرهنگی و صنایع دستی کردستان بیان کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان شاخص استان در رشته‌های مختلف شامل نازک‌کاری، منبت، معرق چوب، خراطی، چرم، کلاش‌بافی، گلیم، ارغوان‌بافی، سفال، زیورآلات و... به معرض نمایش عموم درآمده است.

وی با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه صنایع دستی استان گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان کردستانی از پنجم تا ١١ اسفندماه از ساعت ٩ تا ۱۳ و ١٥ تا ١٩ پذیرای بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha