استاندار کردستان رأی خود را در صندوق انداخت
کد خبر: 4202679
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

استاندار کردستان رأی خود را در صندوق انداخت

استاندار کردستان دقایقی پیش با حضور در مسجد جامع سنندج رأی خود را در صندوق انداخت.

استاندار کردستان رأی خود را در صندوق انداخت

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز، 11 اسفندماه در مسجد جامع سنندج حضور یافت و رأی خود را در صندوق انداخت.

استاندار کردستان بعد از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: شرکت در انتخابات را یک تکلیف می دانیم و براین اساس اهمیت مشارکت مردم بسیار حائز اهمیت بوده است.

وی افزود: مشارکت گسترده مردم استان در انتخابات، دست و زبان ما را برای مطالبه‌گری نیازها و پیگیری مطالبات بازتر و گویاتر خواهد کرد. یقین دارم مردم این‌بار هم حضور خوبی پای صندوق‎‌‌های رأی خواهند داشت و انتخابات در کمال سلامت و امنیت برگزار خواهد شد.

استاندار کردستان در ادامه گفت: از مردم استان تقاضا داریم در همین ابتدای روز نسبت رأی دادن خود اقدام کنند چراکه در ساعات پایانی روز  به دلیل شلوغی صف‌ها هم فرآیند به سختی انجام خواهد شد. امیدواریم که نتیجه و برآیند این حضور پرشور در انتخابات سعادتمندی بیشتر برای کشور، استان و مردم‌مان را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به پیش‌بینی مشارکت مردم استان اظهار کرد: حضور پرشور مردم استان از نخستین ساعات امروز پای صندوق‌های رأی نشان از حضور و مشارکت پرشور، گسترده حماسی دارد.

گفتنی است، کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است و در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که ۵۱ نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفته‌اند و ۱۳۳ نامزد باقی مانده‌اند.

انتهای پیام
captcha