ارائه خدمات ويژه به توريست‌های مسلمان در ژاپن
کد خبر: 2166703
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۵

ارائه خدمات ويژه به توريست‌های مسلمان در ژاپن

گروه سياسی و اجتماعی: شركت توريستی «مياكو»(miyako) در طرحی ابتكاری خدمات ويژه‌‌ای را در قالب تورهايی جديد به مسلمانان توريست ارائه می‌‌دهد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه منطقه شرق و جنوب شرق آسيا، هدف از اجرای اين طرح خدمت‌رسانی مطلوب به گردشگران مسلمان است كه علاقمند برای سفر به ژاپن هستند.
در اين تورهای تفريحی به گردشگران مسلمانی كه به‌خاطر مشكلات زبان و همچنين كمياب بودن رستوران غذای حلال قادر به انجام اين مسافرت‌ها نبوده‌اند، خدمات ويژه‌ای ارائه می‌شود.
همچنين مسئولان برگزاركننده اين تورها عنوان كرده‌اند كه با برگزاری اين تورها، افرادی به‌عنوان راهنمای مسلمانانی كه قادر به صحبت به زبان‌های عربی، انگليسی، فرانسوی و ژاپنی هستند، در طول مسافرت با توريست‌های مسلمان همراه بوده و در تمام طول مسافرت از مسافران با غذای حلال نيز پذيرايی خواهد شد.
يادآوری می‌شود، تمامی تورها از 16 مردادماه، تحت نظارت سازمان حلال ژاپن و مورد تائيد آن آغاز به‌كار كرده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شركت در اين تورها به آدرس اينترنتی اين شركت مسافربری (http://halal-tour.com/indx.html) مراجعه كنند.
captcha