ارتباط جهاددانشگاهی با دانشگاه یاسوج بیشتر شود
کد خبر: 3828499
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

ارتباط جهاددانشگاهی با دانشگاه یاسوج بیشتر شود

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه یاسوج گفت: نیروی جوان و با انگیزه جهاددانشگاهی ارتباط خویش با این دانشگاه را بیشتر کنند.

ارتباط جهاددانشگاهی با دانشگاه یاسوج بیشتر شود

احمد عریان، رئیس دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنرانی و تاکید مقام رهبری بر استفاده از ظرفیت نیروی جوان و مستعد جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به‌عنوان یک نهاد مستقل در زمینه‌هایی از جمله فنی، کشاورزی، علوم پایه، پزشکی، علوم قرآنی و... فعالیت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مؤثر جهاددانشگاهی در جامعه و تبیین مسائل فرهنگی، افزود: جایگاه این نهاد انقلابی در تولید علم حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه یاسوج اضافه کرد: در برخی از جاهایی که به کشورهایی دیگر وابسته بوده‌ایم، جهاددانشگاهی با ساخت و ساز و تولید نوآورانه و ابتکارانه، استقلال کشور را حفظ کرده است.

عریان با اشاره به نقش جهاددانشگاهی در روشنگری نسل جوان، دانشگاه‌ها و حتی روستاها، بیان کرد: پیشرفت این نهاد انقلابی روز به روز بیشتر است.

وی در بخش دیگری از بیانات خویش، تصریح کرد: با مدیریت سابق جهاددانشگاهی نشست هم‌اندیشی و همکاری‌های دو جانبه داشته‌ایم، هم‌اکنون برای هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک در زمینه آموزش اعلام آمادگی می‌کنیم، مدیریت جوان و انقلابی بداند که دانشگاه منزل خودشان است، ضمن اینکه لازم است دوستان به‌صورت عملی وارد شوند و همکاری‌ها را تقویت کنند.

انتهای پیام

captcha