شکست هیمنه شرکای رژیم اسرائیل نزدیک است
کد خبر: 4208714
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
حجت‌الاسلام هادی صادقی:

شکست هیمنه شرکای رژیم اسرائیل نزدیک است

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: آمریکا، فرانسه و انگلیس از شرکای حمله جنایت‌بار و نظامی رژیم یهودی اسرائیل به مردم مظلوم غزه و فلسطین هستند و با استقامت مردم غزه و فلسطین این رژیم صهیونیستی به‌زودی شکست خواهد خورد.

حجت‌الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه، جمعه، ۱۷ فروردین‌ماه که به‌عنوان سخنران مراسم گرامیداشت روز قدس در مصلای نماز جمعه بوشهر حضور داشت، اظهار کرد: روز قدس، روز عظمت اسلام است که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان یکی از الهامات الهی از سوی امام خمینی(ره) نامگذاری شد.

وی جنایتکاران خبیث انگلیسی و آمریکایی و اسرائیلی را محکوم کرد و افزود: مسلمانان جهان اسلام نمی‌گذارند که نور الهامات الهی خاموش شود بلکه هر لحظه در سراسر جهان با حضور مردم بصیر و تربیت‌یافتگان مکتب قرآنی و حسینی پروفروغ‌تر می‌شود.

صادقی با بیان اينکه ولایتمداری و مقاومت رمز موفقیت و فتح قله‌هاست، گفت: طعم شیرین پیروزی‌ها و نصرت الهی برای جبهه حق طوفان الاقصی و مجاهدان طوفان الاحرار است و خدا پشتیبان مسیرهای حق است و کفار به‌زودی نابود خواهند شد به اذن‌ الله.

معاون فرهنگی قوه قضائیه در ادامه با تبیین راه جبهه مقاومت اسلامی تصریح کرد: آمریکا، فرانسه و انگلیس از دیگر شرکای حمله جنایت‌بار و نظامی رژیم یهودی اسرائیل به مردم مظلوم غزه و فلسطین است و با استقامت مردم غزه و فلسطین این رژیم صهیونیستی به‌زودی شکست خواهد خورد و گشایش حاصل می‌شود.

وی گفت: روز جهانی قدس به قرارگاه اتحاد ملت‌های آزادیخواهی مبدل شده است.

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha