برگزاری دوره بصیرت افزایی ویژه ناجا در کردستان
کد خبر: 2613924
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

برگزاری دوره بصیرت افزایی ویژه ناجا در کردستان

گروه اندیشه: معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان کردستان از برگزاری دوره بصیرت‌افزایی ویژه ناجا از امروز، 10 آذرماه در نیروی انتظامی استان خبر داد.

عباس مسعودی، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری دوره بصیرت‌افزایی ویژه ناجا از امروز، 10 آذرماه در نیروی انتظامی استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره برای هشتمین سال پیاپی به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دوره بصیرت‌افزایی امسال طی هشت هفته برگزار می‌شود، افزود:  این دوره در راستای ارتقاء دانش معنوی و بروز کردن نیروهای مسلح استان برگزار می‌شود تا نیروهای نظامی استان بتوانند سره را از ناسره تشخیص دهند.
مسعودی با اعلام اینکه کلیه نیروهای مسلح موظف به حضور در این دوره هستند، بیان کرد: 60 نفر از نیروهای انتظامی استان کردستان در این دوره شرکت می‌کنند.
وی با اشاره به سرفصل‌های این دوره عنوان کرد: آشنایی با جریان‌های تکفیری، بصیرت دینی، رزق حلال، جنگ نرم، نقش رهبری در مدیریت بحران و امر به معروف و نهی از منکر از سرفصل‌های این دوره آموزشی است.
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: دشمن هر روز سناریویی برای کشورهای منطقه برگزار می‌کند که در این راستا و براساس تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دوره های بصیرت را برای نیروهای مسلح برگزار کرده است.
وی با اعلام اینکه این دوره‌ها بومی‌سازی می‌شود، یادآور شد: در این راستا سرفصل‌های دوره به اساتید استانی جهت بومی‌سازی اعلام می‌شود.

captcha