برگزاری ۶۶۵ ویژه‌برنامه دهه فجر در سنندج
کد خبر: 3951251
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

برگزاری ۶۶۵ ویژه‌برنامه دهه فجر در سنندج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از برگزاری ۶۶۵ برنامه در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون‌های این ناحیه در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، امروز، 13 بهمن‌ در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد:‌ ۶۶۵ برنامه در طول ایام دهه مبارکه فجر در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون‌های بسیج سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۲۹ عنوان برنامه در فضای حقیقی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سنندج افزود: در مجموع ۲۴ برنامه شاخص شامل نشست‌های روشنگری، ویژه برنامه‌های دهه فجر، یادواره شهدا، تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و سرکشی از خانواده شهدا، افتتاح منازل محرومان، افتتاح پروژه‌های طرح تکریم در حاشیه شهر سنندج از جمله آسفالت و بهسازی معابر، نصب شهربازی در پارک‌های محلات حاشیه‌نشین، افتتاح بخش الحاقی در یک واحد مدرسه، مرمت خانه‌های تحت پوشش بهزیستی و توزیع نان صلواتی خواهیم داشت.

عسکری بیان کرد:‌ غبارروبی مزار شهدا، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی،‌حضور سازمان یافته در نماز جمعه، برگزاری جشن میلاد کوثر و ایستگاه صلواتی به مناسبت روز زن،‌ رژه خودرویی در روز ۲۲ بهمن‌ماه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: رزمایش دسته‌های رزمی از گردان‌های بیت‌المقدس از روز اول دهه فجر شروع شده و گشت‌های رضوین «محله محور» و برنامه‌های «شامگاه یادیاران» در طول دهه فجر برگزار می‌شود و هر روز در پایگاه‌ها تا ساعت ۲۴ شب این مهم عملیاتی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج بیان کرد: دشمنان از نخستین ساعات پیروزی انقلاب تمام سعی خود را کردند که از شکل‌گیری نظامی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی و قرآنی جلوگیری کنند چرا که منافع خود را در جهان اسلام در خطر می‌دیدند.

وی افزود: جبهه استکبار در طول این ۴۲ سال همواره از هر دسیسه‌ای برای تضعیف انقلاب اسلامی کم نگذاشتند اما انقلاب اسلامی ریشه در باورهای اعتقادی مردم ایران دارد و جمهوری اسلامی بر اساس سه اصل رهبری، ایمان و مشارکت مردمی بنیان نهاده شده است و روز به روز بر اقتدار این نظام مترقی افزوده می‌شود.

عسکری با اشاره به اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایمان به خداوند متعال و پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلاب است و این اقتدار روز به روز افزوده می‌شود، اظهار کرد: در چند ماه آینده انتخابات را پیش رو داریم لذا از مردم می‌خواهیم که با بصیرت همه جانبه در این مسیر ورود کنند و دولتی حزب الهی را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: امروز وضعیت معیشت مردم به گونه‌ای است که نیاز داریم دولتی سر کار بیاید که با تکیه بر اعتماد بر جوانان و بالفعل کردن توانمندی‌های داخلی در راستای رفع دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی مردم گام بردارد.

انتهای پیام
captcha